Steeds weer opnieuw moeten inloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 320 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SierraPapa
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-10 18:51
Sinds deze week heb ik het probleem dat zowel op mijn werklaptop, mijn thuisdesktop en op mijn iPad ik steeds weer uitgelogd ben op Tweakers. Ik lijk steeds de volgende dag weer uitgelogd te zijn. Het is dus lastig om het probleem direct te reproduceren, maar het viel me wel op.

Het gebeurt dus vanaf meerdere IP's. Beide desktopsystemen draaien op Windows 11 met Edge als browser. Mijn iPad heeft ook Edge en is up to date.

Op de desktops heb ik deze extensies draaien:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZiFAaS2W9WU9mq-5-sSHm4xCrqw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/x9uADlQ6I4GGxPld3hHVgovz.png?f=user_large

Lastig om het probleem specifieker te maken. Maar het is erg irritant. ;)

Beste antwoord (via SierraPapa op 18-12-2024 15:33)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

crisp

Devver

Pixelated

Wellicht doordat LastPass automatisch vinkjes zet bij inlogopties? crisp in "[Lastpass] Sessies verlopen op alle apparaten"

Intentionally left blank

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

crisp

Devver

Pixelated

Wellicht doordat LastPass automatisch vinkjes zet bij inlogopties? crisp in "[Lastpass] Sessies verlopen op alle apparaten"

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-10 14:12

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Als ik in je sessiedata kijk zie ik:
code:
1
  fixip: true,
Zoals @crisp al opmerkte zet lastpass waarschijnlijk dat vinkje (dat normaal verborgen staat in een uitklap menu onder 'inlogopties')

[ Voor 37% gewijzigd door Kees op 18-12-2024 13:42 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:03
Dit betekent misschien dat er nog een aantal open sessies staan die je hier kan afsluiten. Dan slaapt @Kees ook weer wat beter ;)

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-10 14:12

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
5pë©ïàál_Tèkén schreef op woensdag 18 december 2024 @ 14:09:
Dit betekent misschien dat er nog een aantal open sessies staan die je hier kan afsluiten. Dan slaapt @Kees ook weer wat beter ;)
Nee, want een sessie die op IP is gebonden en dan van IP veranderd verwijderen wij in zijn geheel ;) (tegen replay attacks)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SierraPapa
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-10 18:51
Ah, super. Maar nog steeds vreemd dat dit pas vanaf nu gebeurt. In ieder geval bedankt!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.