Dat is een plastic gootje die krom is komen te staan, heb ik ook bovenin m'n muren. Daar komt het behang ook los. Daar doe je vrij weinig aan. Het plastic wegsnijden, en met gips vullen zodat het netjes aansluit tegen het plafond.
Ey!! Macarena \o/
Dat hebben wij ook. Ik vermoed dat het komt door:
Zijn er elders krimpscheuren zichtbaar? Komt de verf ook los bij het loshalen van afplakband?
- Een te vochtige ondergrond tijdens het schilderen. Hierdoor hecht de verf niet goed.
- Krimp door drogen ondergrond na verloop van tijd. Hierdoor komt de verf los.
Zijn er elders krimpscheuren zichtbaar? Komt de verf ook los bij het loshalen van afplakband?
Pentium 233MHz MMX + Diamond Monster 3D 3DFX Voodoo II
Verf die niet goed hecht kan komen door te weinig hecht oppervlak of schilderen op een te vochtige ondergrond.
Schuren lost je problemen op m.b.t. hecht oppervlak, langer laten drogen lost je vocht problemen op. En met langer drogen geldt dat dus ook voor de droogtijd tussen twee lagen latex.
Schuren lost je problemen op m.b.t. hecht oppervlak, langer laten drogen lost je vocht problemen op. En met langer drogen geldt dat dus ook voor de droogtijd tussen twee lagen latex.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Bedankt voor de reacties, het vermoeden is nu dat het om een vochtprobleem van bovenaf gaat. De VVE gaat het onderzoeken.
Pagina: 1