Black friday pakket niet geleverd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holmindeboks
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-05 13:48
Mijn vraag
Heb ik recht om de producten als nog te ontvangen met de korting? Ik heb met black friday producten besteld bij het *knip* Naam winkel. Maar postnl is niet langs geweest want ze waren gewoon thuis. Maar die hebben mijn pakket gewoon retour gedaan naar het Winkel . Winkel heeft de producten weer in de schappen gelegd en ik krijg mijn geld terug. Ze zeggen dat ze niet opnieuw een pakket kunnen maken met de korting en die opsturen. Ik kan wel een nieuwe bestelling doen waar de korting van 54 euro niet op zit.

Mag dit zomaar? Wat hebben we anders aan de korting als ze zo te werk gaan? Btw ik liet het pakket bij mijn ouders bezorgen omdat het hier altijd slecht gaat met bezorgen. En bij hun eigenlijk altijd goed. Maar nu ook daar 2x in een korte tijd slecht door postnl.

En ja met black friday is het extra druk. Ik snap dat het dan wat later kan komen. Maar als ze zo te werk gaan heb ik geen respect.

Alvast bedankt.

[ Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 18-12-2024 11:53 . Reden: Naam winkel weggehaald conform beleid ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:03
Is je pakket niet naar een bezorgpunt gegaan of opnieuw aangeboden? De enige logische reden lijkt me dat het pakket retour afzender is gegaan omdat het niet bezorgd kon worden of niet tijdig is afgehaald. Klopt dat?

Zo ja, heb je IMHO zelf verzaakt en is de webwinkel netjes door jou het geld terug te geven. Zo nee, ben ik benieuwd op welke grond ze nu de koopovereenkomst ontbinden. Staat hierover iets in de algemene voorwaarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holmindeboks
We hebben geen mail ontvangen van track en trace of wat dan ook als enige info van post nl of van de winkel. De enige mail die we hebben ontvangen is dat de geretourneerde producten succesvol zijn ontvangen en ik mijn geld terug krijg. Dus post nl heeft niks verzonden en is ook niet langs geweest. Waarschijnlijk hebben ze het pakket niet eens verzend klaar gemaakt. Ik sprak net iemand die ook bezorger is geweest en hoorde dus een andere kant het verhaal van bezorgdiensten.

Ik zal de voorwaarden zo lezen, als ik ze kan vinden. Daarom kwam ik ook hier omdat ik vaak lees in tweakers nieuws dat hier mensen zijn die er verstand van hebben. Van de rechten die mensen hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door Holmindeboks op 18-12-2024 12:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Dus je denk dat de webwinkel gewoon het product niet verstuurd heeft?

Ipv dat het niet bezorgd kon worden door postnl?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rensjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Wanneer is je pakket retour gegaan?
Black Friday is ondertussen alweer een paar weken geleden...
Mogelijk heeft het toch bij een afhaalpunt gelegen en heb je het niet opgehaald.
Dan word het na een aantal dagen retour afzender gestuurd.

(Het zou kunnen dat je geen bericht hebt ontvangen, dat laat ik even in het midden)

Dan denk ik dat het vrij lastig word om te bewijzen dat er niks is opgestuurd of dat jij nergens van op de hoogte was.
Mogelijk is de Track and Trace link naar een verkeerd email adres gegaan of in je spam of zo terecht gekomen...

Ga eens kijken of je de bestelbevestiging gevonden krijgt en of je a.d.h.v. iets gevonden krijgt over een track and trace URL.

[ Voor 4% gewijzigd door Rensjuh op 18-12-2024 12:30 ]

PV Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holmindeboks
YakuzA schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:28:
Dus je denk dat de webwinkel gewoon het product niet verstuurd heeft?

Ipv dat het niet bezorgd kon worden door postnl?
Nee het sorteer centrum van postnl heeft het pakket niet verzend klaar gemaakt. Want als dat zou gebeuren dan krijgen we ook een track en trace. Ik heb geen track en trace ontvangen. Dus ik denk dat ze het gewoon terug hebben verzonden naar de winkel.

Update. Ik heb geen track en trace ontvangen maar ik heb het order nummer in de post nl app gezet plus de adres code en blijkt dus dat ie in het dorp bezorgt was ipv aan huis. Maar wij hebben geen info ontvangen dat ons pakket bij het afhaal punt is afgeleverd. Wie is hier dan fout? Hoe moet ik weten waar mijn pakket is zonder die info? En het was bezorgt op de 12e december.

[ Voor 28% gewijzigd door Holmindeboks op 18-12-2024 12:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Holmindeboks schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:35:
[...]

Nee het sorteer centrum van postnl heeft het pakket niet verzend klaar gemaakt. Want als dat zou gebeuren dan krijgen we ook een track en trace. Ik heb geen track en trace ontvangen. Dus ik denk dat ze het gewoon terug hebben verzonden naar de winkel.
Maar heeft postnl het dan ontvangen of niet?
als er geen 'pakket is ontvangen door postnl' in de T&T staat is die niet bij postnl geweest.

'verzendklaar maken' is geen term die postnl zal gebruiken volgens mij

PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:52

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Het boeit toch helemaal niet waarom het product is terug gegaan. Je hebt gewoon pech.

Je hebt een prijsafspraak voor het product. Dit is terug gegaan. (reden boeit niet) Vervolgens wil je een nieuwe prijsafspraak maken. Dan gelde er nieuwe regels.

https://www.consumentenbo...ij-aankoop/prijsverhoging

Verkoper biedt netjes het geld terug wat je er voor betaald hebt. Daarmee is de kous af. Als hij slim was geweest had je wel een beetje korting gehad. Dan had je hem waarschijnlijk alsnog gekocht.

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensjuh
  • Nu online
[...]

Update. Ik heb geen track en trace ontvangen maar ik heb het order nummer in de post nl app gezet plus de adres code en blijkt dus dat ie in het dorp bezorgt was ipv aan huis. Maar wij hebben geen info ontvangen dat ons pakket bij het afhaal punt is afgeleverd. Wie is hier dan fout? Hoe moet ik weten waar mijn pakket is zonder die info? En het was bezorgt op de 12e december.
Dan is er dus ergens iets misgegaan bij PostNL.
Dan heb je, helaas, geen poot om op te staan aangezien de fout niet bij de winkelier ligt.

Logisch dus dat de winkelier de producten weer terug legt en ze niet nogmaals hetzelfde kunnen aanbieden voor deze actieprijs.

PV Output

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[...]
Ik heb eigenlijk 2 verschillende meningen hierover. Als jij specifiek rondom Black Friday iets besteld, nergens in je startpost vermeld wat de verwachte leverdatum zou zijn en/ook niet dat je tussen bestellen en 12 december geprobeerd hebt de winkel te benaderen, dan vraag ik me een beetje af of het allemaal wel belangrijk genoeg is voor je; 2 weken lang heb je het "laten waaien" want BF is 29 november geweest?

Andersom; de verzender en vervoerder hebben blijkbaar hun werk gedaan. Het pakket is bezorgd maar op een punt waar jij geen weet van had. Dat beiden het nergens melden aan je (mail, push-bericht, PostNL-app, whatever) lijkt me ook jouw eigen schuld; je hebt immers een ander adres opgegeven (ouders) ipv van jezelf? Tenzij jij daar ook ingeschreven staat, krijg jij nooit in jouw app een notificatie (want ander adres & postcode).

Stom gezegd; het klinkt, voor mij, een beetje als jouw eigen schuld / afwachten dus daarmee is helaas het commercieel verschil van 5 tientjes inderdaad jouw risico / resultaat.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Rensjuh schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:53:
[...]

Dan is er dus ergens iets misgegaan bij PostNL.
Dan heb je, helaas, geen poot om op te staan aangezien de fout niet bij de winkelier ligt.

Logisch dus dat de winkelier de producten weer terug legt en ze niet nogmaals hetzelfde kunnen aanbieden voor deze actieprijs.
De winkel waar de TS het over heeft, stuurt zelf de track & trace code per mail. Daarna krijg je van de verzender ook een mail.

Als de TS geen mail van de winkel heeft gehad, hebben ze het nooit overgedragen aan de verzender. Die fout ligt dan toch echt bij de winkel ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensjuh
  • Nu online
RaZ schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:56:
[...]

De winkel waar de TS het over heeft, stuurt zelf de track & trace code per mail. Daarna krijg je van de verzender ook een mail.

Als de TS geen mail van de winkel heeft gehad, hebben ze het nooit overgedragen aan de verzender. Die fout ligt dan toch echt bij de winkel ;)
Maar dan moet de winkel wel een melding krijgen van PostNL met zo'n code.
Schijnbaar is die code niet gegenereerd, TS ziet de verzending wel in de app, maar zonder T&T code.

Als PostNL geen T&T aanmaakt, kan deze ook niet gedeeld worden met de winkel en kan de winkel deze ook niet delen met TS.

PV Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holmindeboks
MAX3400 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:55:
[...]

Ik heb eigenlijk 2 verschillende meningen hierover. Als jij specifiek rondom Black Friday iets besteld, nergens in je startpost vermeld wat de verwachte leverdatum zou zijn en/ook niet dat je tussen bestellen en 12 december geprobeerd hebt de winkel te benaderen, dan vraag ik me een beetje af of het allemaal wel belangrijk genoeg is voor je; 2 weken lang heb je het "laten waaien" want BF is 29 november geweest?

Andersom; de verzender en vervoerder hebben blijkbaar hun werk gedaan. Het pakket is bezorgd maar op een punt waar jij geen weet van had. Dat beiden het nergens melden aan je (mail, push-bericht, PostNL-app, whatever) lijkt me ook jouw eigen schuld; je hebt immers een ander adres opgegeven (ouders) ipv van jezelf? Tenzij jij daar ook ingeschreven staat, krijg jij nooit in jouw app een notificatie (want ander adres & postcode).

Stom gezegd; het klinkt, voor mij, een beetje als jouw eigen schuld / afwachten dus daarmee is helaas het commercieel verschil van 5 tientjes inderdaad jouw risico / resultaat.
Oke ik zal het maar uitleggen. Ik zelf woon ergens zelfstandig met begeleiding. Als ik hier wat laat bezorgen is altijd klote. Dus ik heb mn moeder de bestelling laten doen en op hun adres. en ik wist verder van niks. Ik baal er ook van hoe het gegaan is. Ik heb zo dus nergens info van. Ik kan wel in hun mailbox kijken. Maar ik zag daar ook geen mail van *knip* Naam Winkel. En hun mailbox is ook bijna altijd vol. Waarschijnlijk is er om die reden geen mail gekomen. Ik weet ook niet of er een wachtrij is voor mails dat als er ruimte is dat de mail als nog aankomt.

Op tv zeiden ze dat het met black friday super druk is. Dus ik wachtte geduldig af tot het pakket kwam. Het ging om tandpasta enzo. Maar ik heb nog 4 volle tubes dus nog niet meteen nodig. Tussendoor nog wel aan mn ma gevraagt als update. Maar zij wist ook niks. En omdat ma bestelde gaat alles via hun mail.

Ik zal binnenkort wel zorgen dat ik zelf dingen kan bestellen. Dit werkt dus ook niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 18-12-2024 13:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rensjuh
  • Nu online
Je kunt je bestelling alsnog gewoon door je moeder laten doen, maar laat haar de volgende keer jouw email adres invullen.
Dan krijg je zelf alsnog alle mails m.b.t. je bestelling.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:45
Holmindeboks schreef op woensdag 18 december 2024 @ 13:03:
[...]

Oke ik zal het maar uitleggen. Ik zelf woon ergens zelfstandig met begeleiding. Als ik hier wat laat bezorgen is altijd klote. Dus ik heb mn moeder de bestelling laten doen en op hun adres. en ik wist verder van niks. Ik baal er ook van hoe het gegaan is. Ik heb zo dus nergens info van. Ik kan wel in hun mailbox kijken. Maar ik zag daar ook geen mail van knip. En hun mailbox is ook bijna altijd vol. Waarschijnlijk is er om die reden geen mail gekomen. Ik weet ook niet of er een wachtrij is voor mails dat als er ruimte is dat de mail als nog aankomt.

Ik zal binnenkort wel zorgen dat ik zelf dingen kan bestellen. Dit werkt dus ook niet.
Hoe vervelend ook, je hebt als consument ook gewoon een plicht om te zorgen dat je mail kunt ontvangen. Als de mailbox vol zit en mail niet bezorgd kan worden en je dus geen meldingen krijgt is het eigen schuld.

Het is jammer hoe het gelopen is en de webwinkel had wat meer moeite kunnen doen om je toch als klant te behouden maar dat hebben ze helaas niet gedaan. Helaas 2 verliezers, jij als klant die geen korting krijgt en de webwinkel die een verkoop mist.

[ Voor 0% gewijzigd door Yorinn op 18-12-2024 13:34 ]

Zucht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:32
TheDudez schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:41:
Het boeit toch helemaal niet waarom het product is terug gegaan. Je hebt gewoon pech.

Je hebt een prijsafspraak voor het product. Dit is terug gegaan. (reden boeit niet) Vervolgens wil je een nieuwe prijsafspraak maken. Dan gelde er nieuwe regels.

https://www.consumentenbo...ij-aankoop/prijsverhoging

Verkoper biedt netjes het geld terug wat je er voor betaald hebt. Daarmee is de kous af. Als hij slim was geweest had je wel een beetje korting gehad. Dan had je hem waarschijnlijk alsnog gekocht.
Hier ben ik het niet mee eens. Omdat A: de winkel de overeenkomst niet kan/mag ontbinden en TS geen ontbinding in gang heeft gezet. B: de winkel nooit geleverd heeft aan TS en kan TS dus wettelijk gezien gewoon levering eisen. Er is nog voorraad dus pech voor de winkel. En gewoon leveren.

/edit na de update van TS maakt het wel lastiger omdat je dan met alles je moeder erbij moet betrekken. En daar zit je neem ik aan ook niet op te wachten voor 52 euro.

[ Voor 8% gewijzigd door loki504 op 18-12-2024 13:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@Holmindeboks dank voor je uitleg; dat was inderdaad een betere onderbouwing geweest voor het issue.

Even los van de bestelling en lever-adres; als je een reminder zet in je agenda / smartphone / anderszins, kan je in de toekomst toch iets sneller reageren en zowel leverancier of ouders even vragen naar een update.

Misschien dat je verder onderzoek kan doen in de buurt; vaak zijn er alternatieve ophaal/bezorgpunten; dan kan je wel zelf bestellen en traceren alleen het wordt dan per direct niet op jouw adres maar op een voorkeur afgeleverd. Doe ik ook veel; bezorging aan huis is ruk dus DHL & PostNL gaat naar het lokale winkelcentrum en dumpt alles daar bij de Primera & DA.

Dan even de mailbox (van ouders); misschien dat je hun ook kan adviseren of dat ze hier op Tweakers een account aanmaken; als de mailbox regelmatig (te vol) is, wordt na enkele dagen die wachtrij ook gewoon leeggeknikkerd hoor. Nu gaat het om een produkt van Winkel maar het zou vervelender zijn als ze mails van de energiemaatschappij of andere "belangrijker" spullen missen. Dus die mailbox op orde krijgen / vergroten / migreren, lijkt ze zeker een goed idee.

[ Voor 0% gewijzigd door Yorinn op 18-12-2024 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieks77
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 16:29
[...]

PostNL app werkt alleen met de Track & Trace code (3Sxxxxx) of de niet-thuiscode van het brievenbusbriefje.
Met het ordernummer van de verzender kun je helemaal niets, je bent zaken door elkaar aan het halen.

Als je gegevens hebt om in de T&T resultaat te krijgen heb je die dus wel degelijk ontvangen.
Dat je dat allemaal niet hebt gezien zowel niet van de afzender én postnl is wel lastig.

PostNL doet gewoonlijk 2 bezorgpogingen en dan naar servicepunt en daar ligt het dan max één week voor het terug gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door Dieks77 op 18-12-2024 13:14 . Reden: extra info van TS dat hij niet volledig zelf besteld had ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Rensjuh schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:57:
[...]

Schijnbaar is die code niet gegenereerd, TS ziet de verzending wel in de app, maar zonder T&T code.

Als PostNL geen T&T aanmaakt, kan deze ook niet gedeeld worden met de winkel en kan de winkel deze ook niet delen met TS.
De winkel print de track & trace code zelf. Ze halen via een API de track&trace code op van PostNL op het moment dat ze het adres-etiket gaan printen ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensjuh
  • Nu online
RaZ schreef op woensdag 18 december 2024 @ 13:20:
[...]

De winkel print de track & trace code zelf. Ze halen via een API de track&trace code op van PostNL op het moment dat ze het adres-etiket gaan printen ;)
Ah, dat was mij niet bekend.
Dan heb ik niks gezegd _/-\o_

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Rensjuh schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:57:
[...]

Gezien de situatie van TS, zoals hierboven uitgelegd, zou het best kunnen dat die niet de app heeft van PostNL waar pakketjes al in komen zodra het verzendlabel door de webshop is aangemaakt?

[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 18-12-2024 13:35 ]

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holmindeboks
Dieks77 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 13:12:
[...]

PostNL app werkt alleen met de Track & Trace code (3Sxxxxx) of de niet-thuiscode van het brievenbusbriefje.
Met het ordernummer van de verzender kun je helemaal niets, je bent zaken door elkaar aan het halen.

Als je gegevens hebt om in de T&T resultaat te krijgen heb je die dus wel degelijk ontvangen.
Dat je dat allemaal niet hebt gezien zowel niet van de afzender én postnl is wel lastig.

PostNL doet gewoonlijk 2 bezorgpogingen en dan naar servicepunt en daar ligt het dan max één week voor het terug gaat.
Ik heb het ordernummer dat bij de retourmail staat in de post nl app gezet plus hun postcode en ik zag de geschiedenis. 3 december is het pakket aangekomen in de winkel en 11 december retourgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fopjurist
  • Registratie: Mei 2021
  • Niet online

fopjurist

mr.drs. fopjurist

Ik ga ervan uit dat de verkoper netjes een mail heeft gestuurd dat het pakket is verzonden en dat het jouw schuld is dat het pakket niet is bezorgd.

De verkoper mag de koop niet ontbinden zoals loki504 zei. Wel zijn de kosten van de mislukte bezorging voor jou. Als jij aanbiedt voor een nieuwe bezorgpoging te betalen, moet je het product met korting geleverd krijgen.

Beschermheer van het consumentenrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Holmindeboks schreef op woensdag 18 december 2024 @ 13:30:
[...]

Ik heb het ordernummer dat bij de retourmail staat in de post nl app gezet plus hun postcode en ik zag de geschiedenis. 3 december is het pakket aangekomen in de winkel en 11 december retourgestuurd.
Als de postcode van het filiaal is, heb je gekozen voor bezorgen naar dat filiaal, en heb je 3 december een mail gehad dat je pakket klaar ligt ;)

track & trace is niet nodig want de winkel heeft dan geen verzender nodig, die doen dat zelf :P

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-05 19:09
Mijn advies voor een volgende keer is om het niet bij je ouders maar bij een ophaalpunt te laten bezorgen.
Dat doe ik zelf ook steeds vaker, zelfs wanneer ik verwacht thuis te zijn wanneer de bezorgdienst langs komt want het komt ook best vaak voor dat het op een ander moment dan aangekondigd wordt bezorgd.

Het is mij recentelijk al bij meedere pakketdiensten overkomen dat het pakketje bij de voordeur werd neergezet. Dan moet je maar hopen dat het niet regent en dat voorbijgangers het netjes laten staan.

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holmindeboks
RaZ schreef op woensdag 18 december 2024 @ 13:40:
[...]

Als de postcode van het filiaal is, heb je gekozen voor bezorgen naar dat filiaal, en heb je 3 december een mail gehad dat je pakket klaar ligt ;)

track & trace is niet nodig want de winkel heeft dan geen verzender nodig, die doen dat zelf :P
Het oorspronkelijke adres is ouders adres. Staat in de app van post nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holmindeboks
Allard schreef op woensdag 18 december 2024 @ 13:44:
Mijn advies voor een volgende keer is om het niet bij je ouders maar bij een ophaalpunt te laten bezorgen.
Dat doe ik zelf ook steeds vaker, zelfs wanneer ik verwacht thuis te zijn wanneer de bezorgdienst langs komt want het komt ook best vaak voor dat het op een ander moment dan aangekondigd wordt bezorgd.

Het is mij recentelijk al bij meedere pakketdiensten overkomen dat het pakketje bij de voordeur werd neergezet. Dan moet je maar hopen dat het niet regent en dat voorbijgangers het netjes laten staan.
Klopt. Dat is ook mijn eerste keus bij een afhaalpunt. Maar ik heb de bestelling niet gedaan. En je kan die optie ook niet altijd kiezen bij de webshop.

En dat is hier bij de groep ook. Soms doe ik de voordeur open en ligt er een pakket bij de voordeur. Dan leg ik die binnen neer en app ik de gene waarvoor het pakket is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holmindeboks
Bedankt allemaal. We zijn tot een oplossing gekomen. Hopelijk komt de bestelling dit keer wel goed aan. Als we nu wel een bevestiging krijgen van de bestelling ga ik elke dag kijken hoe het ervoor staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:40
Holmindeboks schreef op woensdag 18 december 2024 @ 13:56:
[...]

Klopt. Dat is ook mijn eerste keus bij een afhaalpunt. Maar ik heb de bestelling niet gedaan. En je kan die optie ook niet altijd kiezen bij de webshop.

En dat is hier bij de groep ook. Soms doe ik de voordeur open en ligt er een pakket bij de voordeur. Dan leg ik die binnen neer en app ik de gene waarvoor het pakket is.
In de postnl app kun je instellen dat alle pakketen automatisch naar een afhaalpunt van postnl gaat ( de dichtsbijzijne over het algemeen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

daveytje schreef op woensdag 18 december 2024 @ 14:10:
[...]

In de postnl app kun je instellen dat alle pakketen automatisch naar een afhaalpunt van postnl gaat ( de dichtsbijzijne over het algemeen).
Heb je het topic gelezen? Het pakket lag op een afhaalpunt. Is na 2 weken retour gestuurd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daveytje
MAX3400 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 19:35:
[...]

Heb je het topic gelezen? Het pakket lag op een afhaalpunt. Is na 2 weken retour gestuurd...
Ja ik reageerde op het gedeelte dat de keuze tussen een afhaalpunt niet altijd mogelijk is bij bestellen. Zegt hij zelf namelijk. En die optie is er wel maar niet via de winkel zelf maar via de postnl app. Heb jij wel zijn laatste bericht gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

daveytje schreef op woensdag 18 december 2024 @ 19:45:
[...]

Ja ik reageerde op het gedeelte dat de keuze tussen een afhaalpunt niet altijd mogelijk is bij bestellen. Zegt hij zelf namelijk. En die optie is er wel maar niet via de winkel zelf maar via de postnl app. Heb jij wel zijn laatste bericht gelezen?
Denk dat we volledig langs elkaar heen praten. Het topic gaat over een pakket wat niet door @Holmindeboks zelf besteld is. Even los of je dan wel/niet bij de verkoper kan kiezen voor "afhaalpunt"; het afhaalpunt was de dichtstbijzijnde voor een andere postcode+huisnummer dan topicstarter woont.

Dus het instellen van je voorkeur in je eigen app, helpt niet met het oplossen van het initiele probleem of een toekomstige bestelling die de topicstarter liever door iemand anders laat verzorgen / bestellen / betalen om (bepaalde) logische redenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daveytje
MAX3400 schreef op woensdag 18 december 2024 @ 19:51:
[...]

Denk dat we volledig langs elkaar heen praten. Het topic gaat over een pakket wat niet door @Holmindeboks zelf besteld is. Even los of je dan wel/niet bij de verkoper kan kiezen voor "afhaalpunt"; het afhaalpunt was de dichtstbijzijnde voor een andere postcode+huisnummer dan topicstarter woont.

Dus het instellen van je voorkeur in je eigen app, helpt niet met het oplossen van het initiele probleem of een toekomstige bestelling die de topicstarter liever door iemand anders laat verzorgen / bestellen / betalen om (bepaalde) logische redenen.
Hij liet hem door een ander bestellen en bezorgen vanwege de slechte bezorging bij zijn eigen woning. Als je dus instelt dat alle postnl pakketten naar een afhaalpunt gaat hoeft hij in de toekomst het dus niet door een ander te laten bestellen.

Door een ander werkt het niet inderdaad.
Pagina: 1