Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem is voor mijn vrouw en zal voornamelijk gebruikt worden voor 4k video editing. Programma's die sowieso smooth moeten draaien zijn Photoshop, Premiere Pro en Davinci Resolve.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Erg lastig te bepalen. Ik zit nu op een samengestelde build hieronder van 3000,- maar zit liever op de 2000,- (zonder display(s))
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hierbij wat ik zelf heb samengesteld:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte maakt niet uit. Het zou fijn zijn als het geluidsniveau laag is en het energieverbruik in idle ook, aangezien ze de pc vrijwel altijd aan laat staan.
Ga je overklokken?
Is in principe niet de bedoeling.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of de build geen overkill is en of alle onderdelen passen? Ook zou ik graag weten hoe ik eventueel kosten kan besparen? Ook ben ik nog op zoek naar een 4k display die goed is voor deze use case, dus kom maar met die aanbevelingen.
Dit systeem is voor mijn vrouw en zal voornamelijk gebruikt worden voor 4k video editing. Programma's die sowieso smooth moeten draaien zijn Photoshop, Premiere Pro en Davinci Resolve.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Erg lastig te bepalen. Ik zit nu op een samengestelde build hieronder van 3000,- maar zit liever op de 2000,- (zonder display(s))
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hierbij wat ik zelf heb samengesteld:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core Ultra 9 285K Boxed | € 675,- | € 675,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Z890 EAGLE WIFI7 (rev. 1.0) | € 236,99 | € 236,99 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti SUPER WINDFORCE OC 16G | € 869,- | € 869,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 | € 149,89 | € 149,89 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 110,95 | € 110,95 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws S5 F5-6400J3239F48GX2-RS5K | € 362,- | € 362,- |
1 | Voedingen | Corsair RM1000x (2021) Zwart | € 149,- | € 149,- |
1 | SSD's | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 100,92 | € 100,92 |
1 | SSD's | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 4TB | € 288,- | € 288,- |
Totaal | € 2.941,75 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte maakt niet uit. Het zou fijn zijn als het geluidsniveau laag is en het energieverbruik in idle ook, aangezien ze de pc vrijwel altijd aan laat staan.
Ga je overklokken?
Is in principe niet de bedoeling.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of de build geen overkill is en of alle onderdelen passen? Ook zou ik graag weten hoe ik eventueel kosten kan besparen? Ook ben ik nog op zoek naar een 4k display die goed is voor deze use case, dus kom maar met die aanbevelingen.