Hoe is het nou ècht om in Oss te wonen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalisay
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 30-04 00:53
Mijn partner en ik zoeken al een tijd naar een nieuwe starterswoning. Tijdens onze zoektocht is Oss, en specifiek Oss West/Zuid-West meermaals als optie naar voren gekomen. Mensen om ons heen zijn echter nooit enthousiast over Oss vanwege de wat negatieve reputatie die de stad lijkt te hebben. Daarbij is het wel zo dat slechts 1 persoon daarvan ook echt in Oss geboren en getogen is.
Online kan ik eigenlijk ook best moeilijk informatie vinden hoe het echt is om als "Ossenaar" daar te wonen/werken en zie ik veelal "de reputatie" die veelal wordt herhaald, zonder verdere uitleg.

Wij zijn zelf natuurlijk ook gaan rondlopen in het centrum en in de mogelijke woonomgeving en vonden dit eigenlijk wel prima! Toch merk ik dat ik er in mijn achterhoofd mee zit en toch meer informatie wilt hebben.

Dus mijn vraag is eigenlijk naar de mensen die daar nu of in het verleden hebben gewoond/gewerkt, hoe is het nou eigenlijk echt om in Oss te wonen?

Alle reacties

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 12:56

Saven

Administrator

Ooit een meid gehad in Oss :') Is jaren geleden inmiddels, maar vond het niet bepaald een top dorp idd. In elk dorp heb je ook wel paupervolk en tuig, maar ik snap heel goed dat Oss een niet al te beste reputatie heeft. Zal er denk ik niet beter op zijn geworden. Er zijn veel dorpen te vinden die zeg maar wat leuker zijn. Maar het zal ongetwijfeld makkelijker zijn om in Oss een woning te kopen dan in Den Bosch. Als je zelf een andere ethnische achtergrond hebt of daar mee kan lezen en schrijven zul je je ongetwijfeld wel meer thuisvoelen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Saven op 18-12-2024 15:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kiefty14
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:33
Woon zelf 20 min van Oss vandaan en wordt toch negatief over gesproken, als het terecht is geen idee. Het is natuurlijk wel een stad en vaak worden Oss en Helmond vaak wat meer negatief over gepraat.

Wij gaan 1 a 2x per jaar met de kids naar het zwembad in Oss en wat wij daar tegenkomen zie je in een dorp wat minder 😂. Verder zijn er wat kampen en sommige huizen van kamp families zijn kundig beveiligd ;) zou de volkswijken proberen te ontlopen al zijn daar de huizen wel het goedkoopst.

• Scheurbuik
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 11:44
Oss, Helmond.. beide messentrekkers. ;).
Ik heb er 15.jaar geleden een half jaar in Oss gewoond tijdens mijn stage, zag het meer als een saai dorp, maar zeker niet vollwdog troosteloos of verpauperd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:38

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dalisay schreef op woensdag 18 december 2024 @ 10:22:
Wij zijn zelf natuurlijk ook gaan rondlopen in het centrum en in de mogelijke woonomgeving en vonden dit eigenlijk wel prima!
Even rondlopen is, net als een flitsboete, een momentopname. En ja, ik snap dat het tijd kost maar ga maar eens gezellig rondlopen tijdens de latere uurtjes van het stappen. Of op een zonniger / warmer moment einde van de avond. En dan niet in alleen in het centrum maar inderdaad ook de wijk die je op het oog hebt maar evt ook wijken waar je langs / door moet als je met de fiets of benenwagen op pad bent.

Overigens geldt dat niet alleen voor Oss maar ook voor elke andere willekeurige woon-omgeving waar je twijfels over hebt. Ook het observeren van demografische gegevens zoals https://allecijfers.nl/gemeente/oss/ kan een algemene indruk geven van wat je wel / niet wil. Zo lees ik bijvoorbeeld dat bijna 40% van de inwoners leert / studeert of gepensioneerd is; en dat er 2.5% kans is op een diefstal bij/van jou.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jls9782
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-05 10:52
Ik ben geen geboren Ossenaar maar heb er lang gewoond. Het is gewoon prima.
Het mist de allure van een grote (bourgondische) stad als Den Bosch, maar vermits je uit de Vogelwijk of delen van de Ruwaard blijft is er weinig aan de hand.

Het heeft uitstekende verbindingen met de auto en trein en alle winkels die je nodig hebt. Bovendien wordt het omzoomd door leuke dorpen als Heesch, Nistelrode en Ravenstein (stadje) waar je genoeg te winkelen en te zien hebt. Het centrum voldoet maar is geen enorme trekker.

Het heeft goede scholen en behoorlijk wat groen in de omgeving (Herperduin, Geffense bosjes, etc).

Oss is echt leuker dan bijvoorbeeld Uden of Veghel. Ik kom er nog vaak omdat er vrienden wonen en ondanks dat ik nu niet mis, heb ik er altijd fijn gewoond (Ussen & Vlashoek).

Je mag me altijd DM'en als je meer wil weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:50
Geboren in Oss, gewoond tot mijn 18e. Vader woont er nu nog (dus zo'n 45 jaar).

Prima jeugd gehad (Heihoek). Toentertijd weinig overlast. Ja, de kampers kwamen wel eens ruzie zoeken bij de hockeyfeestjes. En ook wel eens wat marokkanen in een latere periode. Maar verder niets. Toen was het centrum ook heel goed te doen. Weinig ruzie (ja, vast wel op de kermis). Ik heb het altijd als gemoedelijk ervaren.

Ik denk dat de naam van Oss echt iets is van veel vroeger. Arbeidersstad, bende van Oss. Dat soort dingen. Daar zou ik me niet op blind staren. In de jaren 80-90 was het prima te doen in Oss.

Hoe het nu is weet ik oprecht niet. De wijk waar ik heb gewoond (en waar m'n pa woont) is nog steeds een saaie bedoening. Normale gezinnen en ouderen.

Zelf zou ik niet meer naar Oss terug willen. Maar dat is omdat ik het gewoon een saaie stad vind. Dan woon ik liever in een saai dorp (zoals nu). Als ik naar de lijstjes kijk waar @MAX3400 naar verwijst (https://allecijfers.nl/gemeente-overzicht/oss/), lijkt Oss qua samenstelling van inwoners niet veel veranderd.

Ik zou gewoon eens op verschillende momenten rondlopen in de wijk waar je wilt wonen én in het centrum. Dan kun je vast wel inschatten of het jullie trekt of niet...

Overigens, als je met Oss West de Ruwaard bedoelt, dan zou ik toch nog even goed rondkijken. Zelf zou ik daar dan weer niet dood gevonden willen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

jls9782 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:46:
[...]
Oss is echt leuker dan bijvoorbeeld Uden of Veghel. Ik kom er nog vaak omdat er vrienden wonen en ondanks dat ik nu niet mis, heb ik er altijd fijn gewoond (Ussen & Vlashoek).
[...]
Oss is zeker een prima stad(je), maar met die laatste uitspraak ben ik het dan volmondig mee oneens. Ik woon zelf ook in de regio, kom geregeld in alle genoemde plaatsen en als ik moest kiezen zou ik veel eerder voor Uden kiezen dan voor Oss. E.e.a. heeft natuurlijk ook te maken met of je meer stads of dorps georiënteerd bent, voor mij zit de differentiatie er vooral in dat Veghel en Uden (grote) dorpen zijn en Oss meer een kleine stad, dat geeft wel echt een andere 'vibe'.

@Dalisay Even uit interesse, waarom komt Oss in je zoektocht naar voren? In welke regio woon je nu en woon je nu ook in een stad of in een (klein) dorp?

[ Voor 9% gewijzigd door Harrie_ op 19-12-2024 10:50 ]

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Qwerty-273

Meukposter

MAX3400 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 07:54:
Even rondlopen is, net als een flitsboete, een momentopname. En ja, ik snap dat het tijd kost maar ga maar eens gezellig rondlopen tijdens de latere uurtjes van het stappen. Of op een zonniger / warmer moment einde van de avond. En dan niet in alleen in het centrum maar inderdaad ook de wijk die je op het oog hebt maar evt ook wijken waar je langs / door moet als je met de fiets of benenwagen op pad bent.
Of kijk of je een aribnb (of vergelijkbaar) kan scoren in / rond de wijk waar je aan het zoeken bent. Boek die een week en dan zie je ook meer van het leven in de wijk. Het is nog steeds een momentopname maar wel iets meer dan vluchtig langslopen. Als je de tijd hebt kan je dat ook nog in verschillende jaar getijden doen.

Verder hangt het ook af wat je zelf belangrijk vindt. Heb je integratie in de buurt nodig, waarmee je ook activiteiten met de buren wilt ondernemen? Of is het hallo-zeggen voldoende? Ik heb enige tijd gewerkt in Oss (al is dat ook weer 20 jaar geleden nu) en de collega's op kantoor (zowel uit Oss als omliggende regio) waren eigenlijk allemaal prima mensen.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:33
Ik zag deze ook al voorbij komen op Reddit, maar daar heb je geen bevredigende antwoorden gekregen?

Oude-Pekela heeft ook een hele slechte naam, maar de inwoners die ik ken klagen niet en hebben nergens last van.

Het ligt er maar net aan hoe je jezelf opstelt en waar je naar op zoek bent. Genoeg sportverenigingen, alle winkels in de buurt, gezellige tentjes in de stad etc.
Harrie_ schreef op donderdag 19 december 2024 @ 10:45:
[...]

Oss is zeker een prima stad(je), maar met die laatste uitspraak ben ik het dan volmondig mee oneens. Ik woon zelf ook in de regio, kom geregeld in alle genoemde plaatsen en als ik moest kiezen zou ik veel eerder voor Uden kiezen dan voor Oss. E.e.a. heeft natuurlijk ook te maken met of je meer stads of dorps georiënteerd bent, voor mij zit de differentiatie er vooral in dat Veghel en Uden (grote) dorpen zijn en Oss meer een kleine stad, dat geeft wel echt een andere 'vibe'.
Dat ligt er natuurlijk maar net aan wat je gewend bent en waar je mensen kent. Zo is voor de een Oss de plek om te zijn. Voor de ander liever een Uden of Nijmegen / Den Bosch. Maar goed, dat zul je denk ik overal wel hebben. Diegene die in plaats X woont gaat minder snel naar Y of Z. Iemand die niet in X woont maar in de buurt gaat misschien sneller naar Y of Z.

Zucht...

• Timon
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:21
jls9782 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 09:46:
Ik ben geen geboren Ossenaar maar heb er lang gewoond. Het is gewoon prima.
Het mist de allure van een grote (bourgondische) stad als Den Bosch, maar vermits je uit de Vogelwijk of delen van de Ruwaard blijft is er weinig aan de hand.

Het heeft uitstekende verbindingen met de auto en trein en alle winkels die je nodig hebt. Bovendien wordt het omzoomd door leuke dorpen als Heesch, Nistelrode en Ravenstein (stadje) waar je genoeg te winkelen en te zien hebt. Het centrum voldoet maar is geen enorme trekker.

Het heeft goede scholen en behoorlijk wat groen in de omgeving (Herperduin, Geffense bosjes, etc).

Je mag me altijd DM'en als je meer wil weten.
Ik ben het grotendeel eens met jls9782.
Prima verbindingen, genoeg groen in de buurt.
Er zijn inderdaad een aantal wijken waar je wellicht niet zou willen wonen, denk aan Ruwaard en Vogelwijk.

Mocht je wijken hebben gevonden, ga dan ook zeker op verschillende tijdstippen een rondje lopen, dat geeft je een beter beeld dan bijvoorbeeld enkel overdag.

Ik woon zelf in een dorpje vlakbij Oss, als ik moet kiezen tussen Oss en Uden dan hebben beide hun eigen charmes en meerwaarde.

Op persoonlijke noot:
- Oss; Gezelliger centrum (lees meer cafés/restaurants/lunchrooms) in het centrum en leuker gepositioneerd. Wel wat meer leegstand van winkels, hoewel iedere stad / dorp daar wel last van heeft.
- Uden; Meer diversiteit in winkels, en heeft ook een fijnere routing. Cafés en kroegjes zitten weliswaar in het centrum maar wel apart, dus je hebt wat minder zicht op het winkelend publiek.

Veghel kom ik zelf eigenlijk nooit, dus daar kan ik niet veel over vertellen.

[ Voor 0% gewijzigd door Timon op 19-12-2024 11:06 . Reden: . ]

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

SgtElPotato schreef op donderdag 19 december 2024 @ 10:54:
[...]
Dat ligt er natuurlijk maar net aan wat je gewend bent en waar je mensen kent. Zo is voor de een Oss de plek om te zijn. Voor de ander liever een Uden of Nijmegen / Den Bosch. Maar goed, dat zul je denk ik overal wel hebben. Diegene die in plaats X woont gaat minder snel naar Y of Z. Iemand die niet in X woont maar in de buurt gaat misschien sneller naar Y of Z.
Het lijkt me evident dat het meespeelt 'waar je mensen kent'. Ik ga er gemakshalve vanuit dat TS in deze regio verder niet bekend is en daarom zeg ik:
ik veel eerder voor Uden kiezen dan voor Oss. E.e.a. heeft natuurlijk ook te maken met of je meer stads of dorps georiënteerd bent
Ik lees in de OP dat TS zich zorgen maakt over het 'negatieve' imago wat aan Oss kleeft, dat heeft natuurlijk per definitie te maken met het wat meer stadse karakter van Oss; een aantal 'afgeragde' wijken en wat meer 'afgeragde' mensen (n=1, misschien is dit mijn perceptie). Punt is meer, als dit je tegenstaat dan ben je misschien meer op je plek in een (groot) dorp.

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zilverdael80
  • Laatst online: 06-05 12:13
Ik heb een tijdje in Oss gewerkt toen ik nog mobiele telefoons verkocht.
Ik heb dat in veel steden in Brabant en Gelderland gedaan, dus kan van een klein beetje ervaring spreken.
In Oss was de eerste waarschuwing, 'pas op de kampers' en nou dat heb ik geweten!
Als er een volk is wat opvoeding, normen en waarden nodig heeft is het wel de Ossche kampers. Griebels wat een tuig!
Zou zelf nooit van mijn leven ook maar in de buurt willen wonen van die 'mensen'
Meerdere nogal vreemde ervaringen mee gehad, van afdingen op de maandelijkste kosten tot het messentrekken in de winkel omdat ik een rekening niet kon veranderen.
(die dag heb ik ook definitief afscheid genomen van dat filiaal, zoek maar een andere gek)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SgtElPotato
Zilverdael80 schreef op donderdag 19 december 2024 @ 11:21:
Ik heb een tijdje in Oss gewerkt toen ik nog mobiele telefoons verkocht.
Ik heb dat in veel steden in Brabant en Gelderland gedaan, dus kan van een klein beetje ervaring spreken.
In Oss was de eerste waarschuwing, 'pas op de kampers' en nou dat heb ik geweten!
Als er een volk is wat opvoeding, normen en waarden nodig heeft is het wel de Ossche kampers. Griebels wat een tuig!
Zou zelf nooit van mijn leven ook maar in de buurt willen wonen van die 'mensen'
Meerdere nogal vreemde ervaringen mee gehad, van afdingen op de maandelijkste kosten tot het messentrekken in de winkel omdat ik een rekening niet kon veranderen.
(die dag heb ik ook definitief afscheid genomen van dat filiaal, zoek maar een andere gek)
Klinkt aardig als een sensatie verhaal d:)b

En daarnaast, wat is er raar aan afdingen? Dat kan overal en gebeurt ook overal en waarom niet...

Zucht...

• tweakersjoost
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 06-05 16:21
Ik woon er inmiddels bijna 25 jaar, ooit voor de liefde van elders hierheen gekomen.
Woon er al jaren met veel plezier, en wat betreft de slechte(re) wijken, die heb je in iedere stad.
Verder is het best een gezellig centrum, en best veel groen daarbuiten.
Maar of je je ergens thuis voelt blijft altijd persoonlijk natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HarmAchternaam
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-02 20:25
Ik kan Oss wel aanraden als optie. Oss is echt wel veel verbeterd de laatste jaren. Het industrieimago is er wat vanaf, en de algehele sfeer wordt beter.
Ik ben in de buurt opgegroeid, ik heb er familie wonen (in een wat "mindere" buurt). Een jaar of 20-30 geleden was het zeker wat minder leuk in Oss, maar dat is gelukkig niet meer zo.

Ik zou zeker liever in Oss wonen dan in Veghel of Uden. Betere bereikbaarheid (sneltrein, snelweg), leuke dorpen eromheen. Aan het Osse centrum wordt echt aandacht besteed en verbeterd, in de Peperstraat kan je tegenwoordig heerlijke borrelen en ook echt meer dan prima uit eten (Finch, bistro Louis).

Wel wonen:
Ussen
Horzak
Mettegeupel
Vlashoek
Kortfoort (bijvoorbeeld Rozenstraat of Floraliastraat voor een jaren 30 starterswoning, https://www.funda.nl/deta...oraliastraat-36/89907412/)
Centrum

Niet:
Schadewijk
Ruwaard

Mijn vriendin komt uit Geffen, en in de recente samenwoonplannen hebben we ook overwogen om in haar huis in Oss te gaan wonen. Maar eerlijk is wel, mijn huis in Den Bosch trekt dan toch iets meer.

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:40

ITsEZ

parttime all-rounder

Woon zelf in een van de dorpen rond Oss, en dat zou ik persoonlijk ook aanraden.
In plaatsen als Berghem, Heesch, Herpen, Schaijk, Geffen merk je een stuk minder van de klassieke problemen. En je leeft daar een stuk fijner en dorpser. Zelf kom ik bijna dagelijks in Oss voor de Basic Fit, boodschappen, zwembad, etc. En dat is allemaal prima te doen.

Nou maak je incidenteel in Oss wel dingen mee die je in het gemiddelde dorp niet zou zien, zoals beveiligers die door de winkel rennen achter winkeldieven aan. Maar ook de wat beruchtere wijken is eigenlijk weinig mis mee zolang je er zelf niet woont (niet gevaarlijk, waarschijnlijk wel overlast). Maar ja, in welke stad heb je dat niet tegenwoordig? In plaatsen als Den Bosch, Tilburg, Eindhoven, Waalwijk, etc. wil je ook liever niet in de volksbuurten wonen. Ook heb je in Oss relatief veel laaggeschoold werk, met wat uitzonderingen daar gelaten. Er zit geen hoge school of universiteit en er is weinig kenniswerk in vergelijking met steden als Den Bosch en Eindhoven.

Dan de voordelen:
  • Oss ligt centraal ten opzicht van zowel Nijmegen, Eindhoven en Den Bosch, ook is er een intercity station met een directe verbinding naar DB en Nijmegen
  • Je hebt relatief veel "natuur" in je achtertuin, zeker in de richting van Berghem/Schaijk/Uden
  • Je hebt er veel voorzieningen en genoeg keuze uit winkels en supermarkten om niet snel naar de "echte stad" te hoeven
  • De woningen zijn een stuk goedkoper dan in Den Bosch, dus je hebt een stuk meer huis en tuin voor je geld
  • Naar mijn idee is de gemeente aardig in ontwikkeling, dus het zal er waarschijnlijk alleen maar beter op worden

What you see is always what you get.

• rubenpas
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 06-05 20:16
Kom zelf oorspronkelijk uit Denbosch en was ook op de hoogte van de reputatie. Begin dit jaar kwam er een woning op ons pad in Oss. Toch besloten er voor te gaan. Als Bosschenaar kan ik beamen dat het goed bevalt. Ik denk dat je bepaalde voor- en nadelen voor elke stad kan verzinnen.

• El Capitan
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:46
SgtElPotato schreef op donderdag 19 december 2024 @ 11:30:
[...]

Klinkt aardig als een sensatie verhaal d:)b

En daarnaast, wat is er raar aan afdingen? Dat kan overal en gebeurt ook overal en waarom niet...
klinkt meer als afdwingen dan afdingen

• SgtElPotato
El Capitan schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:17:
[...]

klinkt meer als afdwingen dan afdingen
Klinkt als een mooi sensatie verhaal gebaseerd op verhalen en meningen maar niet gebaseerd op feiten ;)

Zucht...

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:08

Tubby

or not to be

Geboren en getogen in Oss (Ussen); ik woon nu in Berghem en heb mijn kantoor in Oss (centrum)

Je hebt net als in andere grote steden wel wat dingen; over het algemeen komen we niet zo mooi in het nieuws maar eigenlijk gebeurt hier niet zo heel veel. Het is vooral een groot dorp met een aantal stadse trekjes :)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:46
rubenpas schreef op donderdag 19 december 2024 @ 12:30:
Kom zelf oorspronkelijk uit Denbosch en was ook op de hoogte van de reputatie. Begin dit jaar kwam er een woning op ons pad in Oss. Toch besloten er voor te gaan. Als Bosschenaar kan ik beamen dat het goed bevalt. Ik denk dat je bepaalde voor- en nadelen voor elke stad kan verzinnen.
Nu ben je wel besmet met Oss en mag je niet meer terug bij ons in DB komen. ;)

Inventaris - Koop mijn meuk!

• SgtElPotato
Tubby schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:36:
Geboren en getogen in Oss (Ussen); ik woon nu in Berghem en heb mijn kantoor in Oss (centrum)

Je hebt net als in andere grote steden wel wat dingen; over het algemeen komen we niet zo mooi in het nieuws maar eigenlijk gebeurt hier niet zo heel veel. Het is vooral een groot dorp met een aantal stadse trekjes :)
Zitten jullie nog steeds daar boven op zolder aan het park? :+

Zucht...

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:03

Noem je nou Oss een grote stad? :P :D

• Tubby

Tubby

or not to be

SgtElPotato schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:46:
[...]

Zitten jullie nog steeds daar boven op zolder aan het park? :+
Jeej, we zitten ook nog op zolder (maar aan de voorkant) en sinds dit jaar ook een kantoor op de begane grond :)

Ontopic; natuurlijk is Oss een grote stad ;) het meeste kun je hier in de stad wel vinden en de rest bestel je toch online eh 🤓

• Pablo 3
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 18:40
Just my 2 cents:
Er is mij slechts 1x een gebroken neus geslagen, en dat was door een groepje Ossenaren...
(30 jaar geleden, dat dan wel)

[ Voor 13% gewijzigd door Pablo 3 op 19-12-2024 18:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zilverdael80
  • Laatst online: 06-05 12:13
SgtElPotato schreef op donderdag 19 december 2024 @ 13:28:
[...]

Klinkt als een mooi sensatie verhaal gebaseerd op verhalen en meningen maar niet gebaseerd op feiten ;)
Feit blijft dat dat volk mij heeft staan bedreigen met een mes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05 20:39
Zolang je maar niet in een achterstandswijk gaat wonen of Ghetto. Maakt niet uit welke stad of dorp.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:50

Dan zat je volgens mij niet op de Korenaer of wel? Qua leeftijd zouden we er dan ongeveer samen moeten hebben gezeten, maar een Tubby ken ik niet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

barrymossel schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 18:29:
[...]

Dan zat je volgens mij niet op de Korenaer of wel? Qua leeftijd zouden we er dan ongeveer samen moeten hebben gezeten, maar een Tubby ken ik niet... ;)
Jawel hoor, maar dat was nog voor gamen en nicknames eh; zie footer voor links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizli
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 18-04 09:57
Ik heb er zo'n 30 jaar gewoon en heb daar nog steeds mijn moeder wonen. Met het kamp volk heb je niet direct te maken als je niet daar in de buurt woont. Verder is er een centrum, goede voorzieningen qua sport en cultuur, een goede verbinding met de snelwegen en trein. Het leven is er goedkoper, mensen groeten elkaar en voor shoppen kun je ook naar Den Bosch of Eindhoven, Nijmegen. Dus waarom niet.
Pagina: 1