Aanmelden bij GoT met DDS geweigerd.

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:06

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Als vervolg op [topic=227569/1/25]

Zoals vroeger bekend was, was DDS een gratis mail-aanbieder, en het is dus niet mogelijk om @dds.nl in te geven als mailadres bij het aanmelden.
DDS is van 1 t/m 30 september allang aan het switchen, en er zijn dus echt wel mensen met een "betaald" @dds.nl adres. Ook is het allang niet meer mogelijk "gratiz" adressen aan te maken bij DDS, dus wissen uit de "ban"-lijst, lijkt me géén slechte keuze. (mensen die niet meer betalen worden per 1 october sowieso bij DDS eraf gegooid.

20*350ZO45°

Verwijderd

Lijkt me dat het per 1 oktober gedaan wordt dan, anders kunnen er nog steeds mensen met een gratis dds-mailadres zich aanmelden.

Wil je een kloontje aanmaken ofzo ;)

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
dat zal dan wel per 1 oktober gedaan worden

edit:

sinterklaas zei het al

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:06

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op vrijdag 14 september 2001 11:06 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Wil je een kloontje aanmaken ofzo ;)
Ja, zat te denken aan "Sinterklaas 82 (C)" ofzo :P

20*350ZO45°

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-11 12:14
Wat is er zo erg een het aanmelden via een gratis e-mail adres ???

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Op vrijdag 14 september 2001 20:06 schreef Da Joker het volgende:
Wat is er zo erg een het aanmelden via een gratis e-mail adres ???
Dit is meer voor mensen met een dynamisch IP. Aan een betaald email kan een identiteit worcen vastgesteld.

• Dreamstar
  • Laatst online: 25-11 12:14
Niet om te eikelen maar toe ik registreerd had ik ook een gratis account (hccnet)

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-11 14:21
Tjah ,.. er zijn genoeg gratis e-mail providers die waarschijnlijk ook wel werken... dat heb ik bij andere fora wel gemerkt.

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-12 12:09
Op vrijdag 14 september 2001 20:43 schreef SONiCB00M het volgende:

[..]

Dit is meer voor mensen met een dynamisch IP. Aan een betaald email kan een identiteit worcen vastgesteld.
Nee hoor.

Dit is om het mensen die gebanned zijn moeilijker te maken om opnieuw te reggen. Je hebt meestal maar één betaald adres (uitzonderingen daar gelaten :P ) en tig onbetaalde adressen.

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:51
Op vrijdag 14 september 2001 20:51 schreef Da Joker het volgende:
Niet om te eikelen maar toe ik registreerd had ik ook een gratis account (hccnet)
Hccnet was niet helemaal gratis, je moest namelijk verplicht lid zijn van de Hcc(ComputerTotaal), en dat kost wel iets :)

• Thunder
  • Niet online
Hehe maar meestal kun je bij een betaalde provider ook gewoon je aliasses changen (Zoals bij bv. planet ofzo), et voila 2 mailadressen erbij :)
Pagina: 1