65 inch TV voor film en geluid.

Pagina: 1
Acties:
  • 492 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaltoby
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 12:21
Hoi, Ik ben voornemens om een 65 inch tv aan te schaffen voor films. De tv sluit ik aan op een geluids installatie.

Relevante info.
Hegel H590
Kef Reference 3 Meta
2x Rel Carbon Special
Donkere kamer

Na een aantal review te hebben gelezen kom ik uit bij:

- LG4 65 inch. - Samsung S95D

Hebben jullie persoonlijke ervaringen met deze tv's of misschien andere vergelijkbare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ja ik hier
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik denk dat als je even door het forum scrollt dat je verschillende ervaringen over deze 2 modellen vind en dat deze vraag al verschillende malen is gesteld

[ Voor 20% gewijzigd door Ja ik hier op 18-12-2024 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slingert
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21:26
Op YT kun je meerdere uitgebreide recensies bekijken van oa RTings en Digital Trends die de tv’s vergelijken. Dat heeft mij geholpen met kiezen. Omdat ik geregeld game heb ik voor de Samsung gekozen (S95C). Ook was de one-connectbox een grote pré. Voor jou zou misschien de G4 beter zijn als je veel films kijkt (Samsung heeft geen dolby vision). Succes met kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metaltoby
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 12:21
Hartelijk dank voor het advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:30
Tja, ik ben een Sony fan. Net iets minder privacy invasief en uitstekend beeld. Van (toenmalig) Loewe overgeschakeld naar Sony en nooit spijt van gehad. Alleen ondersteunt Sony niet alle HDR formaten - ik mis ze niet. Mijn smart TV wordt overigens niet gebruikt voor enigerlei smart functies (hangt ook niet aan internet) en functioneert feitelijk alleen als monitor.

Voor geluid gebruik ik een NAD + Monitor Audio (GS serie),

Ga je modellen vooral bekijken en zelf beoordelen! O ja, LG heeft ook nog een M4 model...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:01

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Metaltoby ik heb je topic verplaatst naar Beeld en Geluid Koopadvies.

Als je een aankoopadviestopic maakt dan is het belangrijk dat je de volgende vragen beantwoordt:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Daarmee krijg jij betere antwoorden en hebben andere mensen er ook iets aan. Daarnaast kan je de Pricewatch gebruiken om al je wensen in te vullen zodat je tot een shortlist van apparaten komt waar je weer reviews over kunt lezen. Oa. bij Tweakers en Rtings bijv.. Op dit moment voldoet je topic hier niet aan en daarom gaat hij op slot. Je kunt mij DM'en ter heropening waarna je alles aanvult. :)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.