Lite-On 16-10-40 +Mmore 12X

Pagina: 1
Acties:

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-04 19:12
Ok, Het volgende.
Ik heb een Lite-on 16-10-40 cd brander. Ik gebruik hiervoor de Mmore 12X cd's (700 MB). Nu het rare. Als ik bestanden kleiner dan 600 MB fik dan gaat het prima, maar zodra ze groter worden dan 600 krijg ik een write error. Dit zowel in Nero als in clonecd.
Is dit normaal en kan dat dus aan de cd's liggen? Ik dacht zelf van als dat ding nu ook kleinere bestanden aankan, waarom dan geen grote... Iemand ervaring hiermee en eventueel een goede merk om 16 Speed op te fikken?

Uncomfortable silence can be so loud...

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

Ik heb zelf Platinum CD's en dezelfde branden als jij. Dit gaat perfect, nog geen write error gezien. Bestanden onder en boven de 600 MB, no problemo :)

CD's van platinum zijn f 1,50 en kun je bestellen via www.schlecker.com (komen ze gratis thuis bezorgen, eerste bestelling moet 30 piek minimaal en 150 maximaal zijn, ik had ze binnen 2 dagen in huis en zelfs nog gratis Merci erbij :P)

RJ

Geniet maar tweak met mate

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
Met mijn Plextor 16/10/40A nooit problemen boven en onder de 600MB. Zou het niet kunnen dat je een oude versie van brandprogramma gebruikt :?
Anders een firmware upgrade doen. (Die kunnen geen kwaad)

Verder heb je geen VIA chipset met SBLive (data corruption bug misschien :? )

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-04 19:12
Ik ben er al uit. Ik heb net ff TDK tot 16 speed cd's gekocht en geen enkel probleem. Ik denk toch dat het aan die mmore cd's lag. Tot 12 speed waren die. Toch een raar probleem als je het mij vraagt...
Maar goed, Kwaliteit cd's zijn een must hehe...

Uncomfortable silence can be so loud...