Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gta fivem 1080p, daarnast wil ik ook af en toe video bewerken en developen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er graag rond de 700 euro aan uitgeven. Als het goedkoper kan hoor ik het graag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, alle toebehoren heb ik al. Ik wil alleen een nieuwe computer bouwen. Ook heb ik al een m.2 SSD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje onder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een zo goed mogelijk prijs/kwaliteit verhouding, en alle onderdelen wil ik nieuw kopen.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties.
Voornamelijk gta fivem 1080p, daarnast wil ik ook af en toe video bewerken en developen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er graag rond de 700 euro aan uitgeven. Als het goedkoper kan hoor ik het graag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, alle toebehoren heb ik al. Ik wil alleen een nieuwe computer bouwen. Ook heb ik al een m.2 SSD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje onder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een zo goed mogelijk prijs/kwaliteit verhouding, en alle onderdelen wil ik nieuw kopen.
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Boxed | € 91,99 | € 91,99 |
1 | Moederborden | MSI B550-A PRO | € 99,99 | € 99,99 |
1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 4060 EVO OC Edition 8GB GDDR6 | € 308,90 | € 308,90 |
1 | Behuizingen | Montech X3 Mesh Wit | € 53,90 | € 53,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 52,76 | € 52,76 |
1 | Voedingen | Corsair RM650 (2023) | € 84,55 | € 84,55 |
Totaal | € 692,09 |