Toon posts:

pc gaat niet meer aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
tja...

wat is er aan de hand als een pc vast loopt, met ctrl-alt-del niet meer wil rebooten, je vervolgens de uitknop indrukt en de pc daarna niet meer aangaat...

iets met de voeding?

• jellevanderpal
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:21

jellevanderpal

Mijn beste ik dusver

Stekker d'r uit een paar tellen. Als dat niet helpt even je bios battarijtje verwijderen en er weer in doen... dan alles weer aansluiten en nog eens proberen.

Ik schrijf. En ik onderneem. - Ik vibecode: Test je website

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Stekker eruit
powerknop 30 seconden ingedrukt houden
stekker er weer in
moet werken,

Verwijderd

Achter de kast zit een aan/uit knop voor de voeding, deze uit zetten voor een paar minuten -> vervolgens voeding weer aanzetten en het systeem opnieuw starten..

Mocht deze aan/uit knop niet aanwezig zijn volg dan de eerder genoemde instructies :)

Verwijderd

Bij de wat oudere voedingen en kasten, als je dan de aan/uit knop te snel achter mekaar aan en uit drukt, dan reageert ie niet, omdat je je pc te snel weer aandoet.

Bij de wat nieuwere voedingen zit er naast de aan/uit knop aan de voorkant achterop de voeding nog een knopje, dan moet je die ff aan/uit doen, hierme hoef je (tenminste in mijn geval echt geen 30 sec. mee te wachtewn voordat je hem weer aandoet. Hooguit 2 seconden is goed.

Verder, mocht de power-led voorop je pc gaan knipperen en hij wil niet meer aan, trek dan ff je stekker eruit en wacht tot de power-led is gestopt met knipperen en steek dan de stekker er weer in en start de boel weer op.