Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApolloCris
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-02 21:46
Goedenmiddag,

Ik ben toch al een behoorlijke tweaker dacht ik,
Ik loop nu echter tegen iets aan waarvan ik hoop dat iemand mij kan helpen,

Mijn zoon van 12 wil graag fortnite spelen op zijn gsm , ( android) echter omdat hij als puber nog wel is " misbruik" maakt van afspraken heb ik deze voorzien van ouderlijk toezicht om het een beetje te kunnen sturen en monitoren waar nodig is .

Nu wil hij graag fortnite op zijn gsm installeren , en dus hebben we de epic game store gedownload ( apk file ) echter krijg ik elke keer de.melding bij installeren dat de it beheerder ergens toestemming moet geven ..ik heb van alles geprobeerd maar kom er niet aan uit.

Wie van onze tweakers weer raad en helpt me

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

En waar komt zn toestel vandaan? Tweedehands misschien? Klinkt meer als gebruikt en gelocked door een bedrijf namelijk.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApolloCris
Nee toestel komt van mij zelf af , ik heb toestel gereset en voorzien van ouderlijk toezicht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Vreemd vreemd, vooral die melding van de 'it beheerder'. Misschien heeft het toch te maken met de ingestelde Parental Controls. Kun je jouw Google-account toevoegen, kiezen en dan wel installeren en spelen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApolloCris
Dat kan ik ook nog wel.is proberen ja

Dat gaat ik deze week is even uitvogelen of dat dat gaat. Ik hou jullie op de hoogte

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:25
ApolloCris schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 15:38:

Nu wil hij graag fortnite op zijn gsm installeren , en dus hebben we de epic game store gedownload ( apk file ) echter krijg ik elke keer de.melding bij installeren dat de it beheerder ergens toestemming moet geven ..ik heb van alles geprobeerd maar kom er niet aan uit.

Wie van onze tweakers weer raad en helpt me
Als je via Family link (via Bediening pagina) naar zijn telefoon gaat, staat op die pagina een optie om "Apps van onbekende bronnen" aan of uit te zetten. Voor het installeren moet die optie aan staan. Na installatie kun je hem weer uitzetten. De melding IT beheerder is een term waarvoor ze gekozen hebben bij Goolge :)

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:25
CLB schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 20:17:
Vreemd vreemd, vooral die melding van de 'it beheerder'. Misschien heeft het toch te maken met de ingestelde Parental Controls. Kun je jouw Google-account toevoegen, kiezen en dan wel installeren en spelen?
Je kunt geen ander account toevoegen naast een kind account op de telefoon, helaas.
Pagina: 1