hallo beste tweakers.
ik heb een sheet gemaakt voor mijn gasverbruik jaarlijks op te volgen.
heel simpel
een rij met alle maanden
een rij met de meterstanden
en ernaast een rij met de werkelijke verbruikte kuubs per maand.
tot zover niks spannends.
ook heb ik er een staafdiagram bij verwerkt.
enkel bij het staafdiagram wil ik enkel een inkijk in de maanden en per maand het effectieve verbruik van de rij verbruikte kuubs per maand.
ik heb in de rij van verbruikte kuubs een autosum geplaatst met de tellerstand van de huidige maand min de tellerstand van de vorige maand, maar doordat ik 1 veld niet ingevuld heb krijg ik deze waarde in de - todat er iets ingevult wordt.
dit wil ik momenteel niet zichtbaar hebben in deze rij, alsook niet in het diagram.
en in het diagram wil ik nu ook enkel de maanden zien en enkel de rij met verbruikte kuubs per maand.
iemand die mij een beetje op weg kan helpen hiermee ?
ik heb een sheet gemaakt voor mijn gasverbruik jaarlijks op te volgen.
heel simpel
een rij met alle maanden
een rij met de meterstanden
en ernaast een rij met de werkelijke verbruikte kuubs per maand.
tot zover niks spannends.
ook heb ik er een staafdiagram bij verwerkt.
enkel bij het staafdiagram wil ik enkel een inkijk in de maanden en per maand het effectieve verbruik van de rij verbruikte kuubs per maand.
ik heb in de rij van verbruikte kuubs een autosum geplaatst met de tellerstand van de huidige maand min de tellerstand van de vorige maand, maar doordat ik 1 veld niet ingevuld heb krijg ik deze waarde in de - todat er iets ingevult wordt.
dit wil ik momenteel niet zichtbaar hebben in deze rij, alsook niet in het diagram.
en in het diagram wil ik nu ook enkel de maanden zien en enkel de rij met verbruikte kuubs per maand.
iemand die mij een beetje op weg kan helpen hiermee ?
/f/image/FKJpNCXCnncTJdvoGocqfBtF.png?f=fotoalbum_large)