Toon posts:

WinTV Primio FM, en winXP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de drivers geinstalleerd van deze kaart, en deze werken, als ik dan de software installeer zegt hij dat er geen tvkaart is. Als ik de software dan evengoed installeer dan werkt het tv kijken wel, maar mijn afstandsbediening werkt niet...

Met win98se had ik hiermee geen problemen...

Verwijderd

Windows Xp en 98 zijn ook niet echt hetzelfde :?

maareh, heb je wel dat icoon onder in de taskbar staan van je remote?

Verwijderd

Topicstarter
Nee die heb ik er ook niet staan

Verwijderd

Vandaar! Weet je zeker dat de software voor de remote wel geladen is?

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat als hij bij installatie niet zegt dat hij geinstalleerd moet worden dat de links dan ook niet gelegd worden. En hij installeert de remote niet omdat hij die tvkaart niet ziet... Ik heb al eens die remote van de cd geinstalleerd maar dan is hij gewoon leeg...

Verwijderd

Word je tv kaart wel herkend in windows als een onbekende kaart? Zoniet moet je anders ff je kaart in een ander pci slot proberen! Mocht dat niet werken zou ik toch eens terug gaan met dat ding ;)

suc-6

Verwijderd

Topicstarter
Na installatie van windowsXP geeft hij aan dat er een onbekende videocontroller is, en een onbekende audiocontroller, als ik hiervan de drivers installeer is er niks aan de hand. Maar als ik dan de software van de kaart wil installeren krijg ik de volgende error: "WinTV board not found: Gethdl failed", en dan vraagt hij of ik door wil gaan. Als ik dan doorga installeert hij de software behalve de afstandbediening, en ik kan dan wel gewoon TV kijken...
Pagina: 1