:strip_exif()/f/image/Hz8w1dOjogVvfsNtFEZ8ZACz.jpg?f=fotoalbum_large)
Misschien zo iets?
[ Voor 28% gewijzigd door jack zomer op 16-12-2024 19:47 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Nee want ik wist niet dat die bestond, helaas past die niet omdat er een knik in het buisje zit.Zondagskindje schreef op maandag 16 december 2024 @ 19:49:
Al gezocht op gootsteen sleutel?
Zie bovenstaande.
En? Ik zie daar een verbinding.
Los maken en draaien, dan kan je de knik gewoon mee draaien in de sleutel. En anders terug drukken en opnieuw een slag geven net zolang tot ie los is. Suc6
Ps vergeet het water niet aftesluiten
[ Voor 5% gewijzigd door jack zomer op 16-12-2024 21:15 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
@Wolly was vlotter
[ Voor 16% gewijzigd door Houtenklaas op 16-12-2024 21:15 ]
Helaas hier mee kan ik ook niet bij de zwarte plastic “moer” die de kraan op zijn plek houdt.
Op de foto aan het begin van het topic zie je een zwart “iets” zitten. Dit is de plastic moet waar de kraan mee vast zit. (En dus niet het metalen buisje van de waterleiding zelf.)
[ Voor 22% gewijzigd door Dracula op 11-01-2025 14:18 ]
En die metalen buis kun je er niet afdraaien met een steeksleutel (17 mm zo te zien) zodat je bij die zwarte plastic moer kunt?Dracula schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 14:16:
[...]
Helaas hier mee kan ik ook niet bij de zwarte plastic “moer” die de kraan op zijn plek houdt.
Op de foto aan het begin van het topic zie je een zwart “iets” zitten. Dit is de plastic moet waar de kraan mee vast zit. (En dus niet het metalen buisje van de waterleiding zelf.)
Met die buis uit de weg zou het een eitje moeten zijn.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Geen tijd meer aan besteed maar nu dus weer even geprobeerd.JukeboxBill schreef op zaterdag 11 januari 2025 @ 14:42:
Zo te zien zal je eerst die koppeling aan de buis los moeten halen voordat je bij de plastic moer kan komen.
Met die buis uit de weg zou het een eitje moeten zijn.
Helaas ook dat lukt niet, zit allemaal moervast.
Ben bang dat de wasbak eraf moet, alleen moet ik dan eerst even kit halen. Ks alleen zo zonde om een hele spuit aan te breken als je maar klein beetje nodig hebt😞
Hmm die ziet er interessant uit. Waar tover je die vandaan?
Dood aan deze "listicles". Die pagina bestaat puur uit affiliatelinks naar webshops, grote kans dat meneer "Plumb King" geen enkele van die gereedschappen überhaupt ooit zelf heeft vastgehouden.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
't Gaat soms meer om te tonen WAT het is, waar het vandaan komt is vaak minder interessant. Maar zo interessant was het toch ook niet om er een jaar later op terug te komen?CodeCaster schreef op maandag 1 december 2025 @ 08:30:
[...]
Dood aan deze "listicles". Die pagina bestaat puur uit affiliatelinks naar webshops, grote kans dat meneer "Plumb King" geen enkele van die gereedschappen überhaupt ooit zelf heeft vastgehouden.
Ik vind dat wel interessant genoeg om er wat van te zeggen ja. Mensen die dergelijke sites bouwen, maken het internet actief een slechtere plaats.Houtenklaas schreef op maandag 1 december 2025 @ 08:47:
[...]
't Gaat soms meer om te tonen WAT het is, waar het vandaan komt is vaak minder interessant.
Oeps, ik had niet gemerkt dat het topic zo'n rotschop had gekregen.Maar zo interessant was het toch ook niet om er een jaar later op terug te komen?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Je ziet een topic zodra je het ziet. Het is niet alsof @CodeCaster het in de favorieten heeft gezet en er een herinnering voor in zijn agenda heeft gezet; iemand anders heeft het topic geschopt (sterker nog, dat was de topicstarter zelf) en @CodeCaster heeft simpelweg gereageerd in een actief topic...Houtenklaas schreef op maandag 1 december 2025 @ 08:47:
Maar zo interessant was het toch ook niet om er een jaar later op terug te komen?
@Dracula Ik weet niet waarmee je het allemaal al geprobeerd hebt, maar misschien werkt een kraaienpootsleutel (https://www.google.com/search?q=crow+foot+wrench)?
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Dat is ook zo. 't Leuke is wel van dit soort topics dat er gereedschap voorbij komt wat compleet nieuw is voor mePaul schreef op maandag 1 december 2025 @ 09:38:
[...]
Je ziet een topic zodra je het ziet. Het is niet als @CodeCaster het in de favorieten heeft gezet en er een herinnering voor in zijn agenda heeft gezet; iemand anders heeft het topic geschopt (sterker nog, dat was de topicstarter zelf) en @CodeCaster heeft simpelweg gereageerd in een actief topic...
@Dracula Ik weet niet waarmee je het allemaal al geprobeerd hebt, maar misschien werkt een kraaienpootsleutel (https://www.google.com/search?q=crow+foot+wrench)?
Ik heb idd die kraaienpoot al geprobeerd, tevens de sleutel helemaal aan het begin van dit topic.Paul schreef op maandag 1 december 2025 @ 09:38:
[...]
Je ziet een topic zodra je het ziet. Het is niet alsof @CodeCaster het in de favorieten heeft gezet en er een herinnering voor in zijn agenda heeft gezet; iemand anders heeft het topic geschopt (sterker nog, dat was de topicstarter zelf) en @CodeCaster heeft simpelweg gereageerd in een actief topic...
Reden dat ik hem weer naar boven haalde is dat ik er niet meer naar gekeken had en dit weekend een andere kraan aan het vervangen was en dacht hmz wat zou ik nog kunnen.
Maar goed ik zal niet verder schoppen in mijn eigen topic na een jaar.
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
:strip_exif()/f/image/xYZoZ4ONpEhT8HJSq4oBqpjO.jpg?f=fotoalbum_large)