-=Het Kleine Diablo 3 Topic=-

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 22:15
Ik hoop zoals velen met mij dat Diablo III het levenslicht zal zien .

En zelf denk ik dat Blizzard absoluut een derde deel van diablo zal gaan maken .

Als er een Derde deel van Diablo komt ,wat zouden jullie dan graag voor nieuwigheden willen zien ?

Greetz Kundun :)

Verwijderd

:::D1&D2:::

Kun jij me uitleggen wat het verschil is tussen D1 en D2
gameplay is precies het zelfde (GEEN nadeel, maar toch)
de graphics zijn er niet echt op vooruit gegaan, D2 heeft 1 character meer dan D1, LoD heeft er dan nog 2 bij.
D2 = uitbreiding van D1

:::D3:::

Kan niet veel beloven, maar dat duurt nog wel een tijdje hoor, voordat ze daat aan beginne.

Ze hebben hun handen nu nog wel vol aan WOW en W3
Dan moeten ze van mij nog SC2 maken, Dit moet dan het zelfde worden als SC maar dan met nieuwe rassen die ze ook netjes in het verhaal leiden.

DAN HEBBEN WE 5-6 RASSEN :D :D ook 5 campaigns VOL OP FUN!!

Verwijderd

Graphics zijn er dus echt wel zwaar op vooruitgegaan hoor!
Kijk maar naar details als afgronden, gebouwen, kotsende baal als ie sterft en ga maar door. Resolutie 800x600 is natuurlijk ook veel beter.

Ook de gameplay is er op vooruit gegaan. Je kunt nu immers met veel meer sets-items en andere items combo's en characters het spel doorspelen, dat vergroot de gameplay en lastability enorm.

Maar goed, het topic gaat over D3 dus hier komt ie :)
Voor Diablo3 hoop ik met name dat het nog veeeeel groter wordt. Dus veel maar dan ook veel meer levels...
Meer items enzo is ook leuk natuurlijk, maar bovenal meer levels zodat je niet na 1 week alles al gezien hebt.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11 08:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

valt wel mee denk ik
als je ziet hoeveel mensen nu in een uur door a1-4 heen vliegen zodat ze 3 weken door de bloody foothils kunnen rennen, vraag ik me toch af of ze dat hele spel niet op een grote vlakte zouden moeten maken .........

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 14:18

Tcq

Ik zou graag zien dat er een makkelijke en functionele lvl editor bij zat zodat je gewoon van het internet nieuwe acts kan dl'en.

Deze zouden dan ook kunnen worden opgestuurd naar blizzard die de beste dan uitbrengt als (kwalitatief hoge) gratis te dl'en uitbreidingen.

Met uitgebreide editor bedoel ik dat je zelf nieuwe npc's kan aanmaken en zelf tekst kan inspreken als je wil, zelfs nieuwe monsters (die je zelf kan maken of downloaden) En zelf hirelings ontwerpen.

Deze lvleditor is denk ik wel nodig omdat je na 5x d2 uitgespeeld te hebben je het toch wel gezien hebt.

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Verwijderd

Op vrijdag 14 september 2001 10:48 schreef Khaine het volgende:
:::D1&D2:::

Kun jij me uitleggen wat het verschil is tussen D1 en D2
gameplay is precies het zelfde (GEEN nadeel, maar toch)
de graphics zijn er niet echt op vooruit gegaan, D2 heeft 1 character meer dan D1, LoD heeft er dan nog 2 bij.
D2 = uitbreiding van D1
D2 heeft verschillende omgevingen (D1 ook wel, maar was echt 1 gebouw (sort of). Levels/mappen zijn ook veel groter.

Gameplay is zeker wel anders omdat je in D2 skills hebt en in D1 alleen spelbooks/scrolls e.d. Ook krijg je leuke extra's als je quests voltooid. Ook vinnik dat er meer verhaal in zit.

Noem die 4e char eens van 1...en dan niet de monnink want die is van de aanvulling van 1.

Ik hoop meer op een GBA versie van Diablo (1/2/exps).
GBA + Diablo = :9~

Tot die tijd maar GoldenSun spelen (2 dan wel inmiddels.....of 3 aangezien de kans op een Diablo op de GBA minimaal is)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Diablo III mag wel wat meer 3D-achtig :) Verder vind ik dat hakken en slashen niet eens zo erg. Vooral weer veeeeel items. Wat ook erg leuk kan zijn is een editor :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:58
D'r moeten veeeeel meer items komen, en niet gewoon hetzelfde plaatje met een andere naam maar echt verschillen tussen de wapens. Verder ook nieuwe sets/uniques.

Nieuwe levels en wat meer afwisseling, bv in nightmare/hell andere levels dan in normal. Anders wordt het zo saai.

Meer char classes, en mischien ook keuze tussen rassen enzo.

Hack & Slash mag wat mij betreft gewoon blijven, anders wordt het weer de zoveelste RPG die precies hetzelfde is als de rest.

There is no magic.

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Zolang ze de gameplay maar intact houden (of verbeteren). Het verhaal kan nog makkelijk door. Ik denk dat ze moeten proberen een goede community op te zetten.

Meer teamplay. Ik wil best een van die oorspronkelijke aanvallen op bv Diablo's fortress naspelen (lees de originele Diablo manual maar eens). :9

• Doekoeman
  • Laatst online: 19-03 16:34
Eerst maar eensa w88 op een nieuwe engine voor Diablo 3. Dan zien we wel weer verder.
Maar 2/3 nieuwe acts erbij zou ook wel leuk zijn.

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10 09:25

Smurf

Detri

eerst maar eens alle bugs uit d2 halen -kuche firewall/hydraTPhostile, 50%phys res all (kom op blizz, dat kan orgineler) uche uche- en dan mogen ze van mij aan d3 beginnen :)

)

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
Een editor...
opzich heel gaaf als je echt serieus een level wilt gaan maken ..
Maar anders wordt het exp'en wel heel errug makkelijk gemaakt.

Misschien kunnen de animaties nog wat beter ..
- bij exlposies dat de monsters naar alle kanten vliegen ...
uuhm en onderdelen van monsters :P

- die groene "poison" wolken zijn heel errug leuk, maar mist over de grond en ook nog mooi beweegt als je er doorheen loopt dat lijkt me ookwel wat.

-En act 5 vind ik juist mooi omdat je onderweg allemaal knokkende barb's tegenkomt .. dat zouden ze meer mogen doen ..

-En misschien monsters die andere monsters niet kunnen uitstaan ..
Dus wordt je vervolgt door monsters X, loop je ff langs monsters Y, als die teminste in de buurt zijn :+

- ander punt ..misschien zwemmen (zowel de held als bepaalde monsters), en over ijs lopen (en er door heen zakken)

- En als laatste een methode tegen de lag. Misschien, zodra er geen verbinding is wordt je in een freeze toestand gezet. De monsters zien je dan gewoon niet meer ...oid.
Ik weet niet of dat kan maar er moet toch wel wat mogelijk zijn van de servers kant uit.

• -=Indigo=-
  • Laatst online: 00:30
Als er al een diablo3 komt denk niet dat die een 3d first person rpg wordt, omdat je precies hetzelfde krijgt als World of Warcraft. Of zou zouden nog 'eventjes' moeten wachten en Diablo3 pas uitbrengen na WOW, maar dat zal dan nog wel heel lang gaan duren.

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

volgens mij zijn ze bij blizzard allang bezig aan DIII, toen D2 uitkwam vroegen ze ook aan een van die developers wat hij nu ging doen
zijn antwoord: "eerst op vakantie en daarna maar aan DIII beginnen denk ik" :)

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• KunDun
Dingen die ik graag zou willen zien zijn :

1.Meer Acts
2.Hogere Resoluties
3.Meer Armor (beenbeschermers , Armbanden etccc..)
4.Meer NPC's (buiten de steden)

Verwijderd

Maak er Diablo 3D van
>:) >:) >:)

Verwijderd

ABSOLUUT GEEN EDITOR.

Dan maak je toch zo even een area dat propvol staat met monsters, en dan een firewall casten!!!! :( Zo ben je in een dag al lvl 99 :( :( :( (Ik wil natuurlijk ook wel graag oneindigend veel levels zien :) )

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 11-10 19:38
D1 is naar mijn mening toch stukken beter dan D2...
kwa graphics (tijds verschil en wanneer ie uitkwam) en kwa gameplay.

D1 rulez en d2 is vet matig.

• KunDun
Ik kwam net ergens tegen dat ze al lang met diablo 3 bezig zijn :)

Ik zal de link zo ff posten :9~

Verwijderd

Ik wil een volledige Online versie van Diablo zien. eentje waar gewoon 1 gigantische wereld voor is. Regelmatige updates van het team en nog VEEL meer unique rare en set items :D

Verwijderd

WOD (World of Diablo).. :P

Lijkt me idd ook wel tof, alleen ga je dan meer klonen van Warcraft uit. Diablo op zich was best orgineel (gameplay e.d.) en heb een beetje m'n twijfels over een WoD

Ik denk van wat ik hier gelezen heb, dat ik die "Nightmare/Hell" skills nog het beste vind. Ik heb nl. al behoorlijk wat chars tot lvl 40 gebracht, maar dan was er meestal het nieuwe ervan af en begon ik aan een nieuwe, of ik vond dat ik teveel gekloot had met m'n char (lees: skillpoints ge-"waste". Dus gewoon skill trees tot lvl 99 ofzo en dat je om de 10 lvl's al je skillpoints opnieuw mag doen, of bij een speciale NPC oid.

Verwijderd

Als het maar niet zo flut wordt als WARCRAFT3 vind ik alles best-->
verbeteringen: meer 3D - en de acties zekers niet zo traag laten worden als bv. Baldurs Gate
Nieuwe items - andere/ meerdere views
en meer nieuwe items/spells/characters

• IceStorm
  • Laatst online: 20:38

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Zucht, en nog 1.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.