Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ldries46
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-05 09:06
Ik had een Logitech Harmony one +. Deze begint het te begeven. Inmiddels heb van iemand een Harmony 525 gekregen. Deze werkt met oudere software dan degene die ik had "Remote Software 7.8.1.0"in plaats van het nieuwere "MyHarmony". Ik kan wel de gewenste zaken in dit programma invoeren en dat blijft bewaard ook, maar als ik op de knop klik om de zaak naar de afstandsbediening te downloaden loopt het vast. Er word niets verstuurd, maar de Harmony zeg wel "USB verbonden". Ik heb toen ik net dit ding had een kleinigheid geprobeerd en toen werkte het wel. Ik heb wel de batterijen vervangen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:10
Ik ben bang dat je afscheid moet nemen van een tijdperk met Logitec Harmony afstandbedieningen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dit is meer iets voor Televisies, projectors & mediaspelers dan voor Algemene Zaken. Ik verhuis het topic dan ook die kant op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:37
Met wat voor computer doe je dit? En wat zijn de specs waar die software voor bedoeld is? Als ik lees 'oudere software' dan krijg ik het idee dat je dit wellicht ook op een oudere PC moet doen die nog uit dat tijdperk stamt, maar wellicht heb ik het mis. Het zijn inderdaad ook niet echt meer courante apparaten die Harmony's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ldries46
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-05 09:06
Allereerst Op mijn Desktop draait Windows 11 op een lab top draait Windows 10. De Harmony stamt nog uit de Windows 7 periode. Een ander veel gecompliceerder programma kon niet mee geïnstalleerd worden op Wondows10. Daar moest ik een nieuwere versie van installeren. Kennelijk is er in Windows 10 een functionaliteit verdwenen waar dit programma gebruik van maakt. Zo ja is er een mogelijkheid om dat op telossen