Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeeeesh
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 16-12-2024
TL;DR:
Ik ben op zoek naar een nieuwe werkgever richting Embedded. Bij voorkeur C/C++, Python, provincie Utrecht, richting machine automatisering/robotisering/R&D en gewoon lekker in een team werken aan mooie projecten.

Momenteel ben ik in dienst bij een groot ICT-consultancybedrijf maar ik merk dat er bijna geen opdrachten voor mij beschikbaar zijn als 'junior'. Ik ben langzaam aan het rondkijken naar een nieuwe werkgever, maar LinkedIn en Indeed helpen hier niet echt bij. Op deze sites zie ik constant andere detacheringbedrijven of 'al meer dan 100 personen hebben hierop gesolliciteerd'.

Ik merk dat het erg lastig is om als junior een bedrijf te vinden zonder een waslijst aan vereisten of tussenpersonen. Hierna heb ik heel simpel met ChatGPT een snelle lijst uitgedraaid met machine automatisering/robotisering/R&D in mijn provincie. Hier zaten wel enkele bedrijven bij die mij interesseerden, dus vooruitgang, maar dat is tot op heden nog niks geworden.

Heeft iemand de gouden tip voor een werkgever (het liefst in provincie Utrecht) die zich bezighoudt met machine automatisering/robotisering/R&D? Ik heb ervaring met C++, Python, UML, Git, Scrum, ROS, RTOS, Computer Vision, LLMs en low-power devices. Daarnaast sta ik natuurlijk open om veel nieuwe dingen te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:56

ZieMaar!

Moderator General Chat
Modbreak:Hier is het forum niet voor bedoeld, dit is omgekeerde werving en daarom gaat t topic op slot.

Dit topic is gesloten.