Ik ben bezig met een tool in AutoCAD om eenvoudig verkeersborden te plaatsen.
Op het weergeven van het instellingen venster na werkt alles.
Zodra ik op de button "instellingen" klik zou er een dialogwindow weergegeven moeten worden met de instellingen.
Echter krijg ik iedere keer een exception op InitializeComponent(); bij het laden van mijn WPF Form.
De exacte error is:
Line 63 ziet er zo uit:
Line 188 ziet er zo uit:
Dit is hoe ik mijn instellingen venster weer wil geven, in andere projecten werkt dit prima behalve in deze.
Om een probleem met een van de controls op het form uit te sluiten heb ik een nieuw form toegevoegd aan mijn project en deze verder leeg gelaten. Hierop krijg ik echter ook de melding over een ontbrekende resource.
Ook google heeft mij nog niet veel wijzer gemaakt, of ik kijk er compleet langs op.
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe of hoe ik dit op kan lossen?
Op het weergeven van het instellingen venster na werkt alles.
Zodra ik op de button "instellingen" klik zou er een dialogwindow weergegeven moeten worden met de instellingen.
Echter krijg ik iedere keer een exception op InitializeComponent(); bij het laden van mijn WPF Form.
De exacte error is:
System.Exception: The component 'RN_Verkeersborden.wpfSettings' does not have a resource identified by the URI '/RN_Verkeersborden;component/wpfsettings.xaml'. at System.Windows.Application.LoadComponent(Object component, Uri resourceLocator) at RN_Verkeersborden.wpfSettings.InitializeComponent() in D:\Ontwikkeling\Plugins\RN-Verkeersborden\wpfSettings.xaml:line 1 at RN_Verkeersborden.wpfSettings..ctor() in D:\Ontwikkeling\Plugins\RN-Verkeersborden\wpfSettings.xaml.cs:line 63 at RN_Verkeersborden.UCmain.cmdInstellingen_Click(Object sender, RoutedEventArgs e) in D:\Ontwikkeling\Plugins\RN-Verkeersborden\UCmain.xaml.cs:line 188
Line 63 ziet er zo uit:
C#: wpfSettings.xaml.cs
63
| InitializeComponent(); |
Line 188 ziet er zo uit:
C#: UCmain.xaml.cs
188
| wpfSettings wpfSettings = new wpfSettings(); |
Dit is hoe ik mijn instellingen venster weer wil geven, in andere projecten werkt dit prima behalve in deze.
C#: UCmain.xaml.cs
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
| private void cmdInstellingen_Click(object sender, RoutedEventArgs e) { try { wpfSettings wpfSettings = new wpfSettings(); wpfSettings.ShowDialog(); } catch (Exception myException) { MessageBox.Show("Fout bij openen instellingen venster\r\n" + myException); } } |
Om een probleem met een van de controls op het form uit te sluiten heb ik een nieuw form toegevoegd aan mijn project en deze verder leeg gelaten. Hierop krijg ik echter ook de melding over een ontbrekende resource.
Ook google heeft mij nog niet veel wijzer gemaakt, of ik kijk er compleet langs op.
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe of hoe ik dit op kan lossen?