Toon posts:

wh00t hoe doen ze dit, en wat doen ze?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vond dit:

http://www.bit-tech.net/?page=article&id=85

http://www.bit-tech.net/?page=article&id=48

op het internet en al ziet het er leuk uit en het ook vast heel handig zal zijn snap ik nog niet precies wat de daar uitspoken. kan iemand het ff uitleggen en kunnen jullie ook ff zeggen of het werkt en of jullie er ervaring mee hebben?

Thanx

H A W K

Verwijderd

Nou die ene maken ze fans aan de onderkant vast, zodat je de bouten niet ziet zitten...

Verwijderd

het zijn 2 manieren om fans vast te maken zonder dat er bouten aan de buitenkant van je kast te zien zijn

manier 1 = met velcro !
manier 2 = bouten vast lijmen aan je kast

PS => het zijn toch guides die het volledig uitleggen wat er gebeurd :?

Verwijderd

het is gewoon de bedoeling om de fans binnenin de kast te monteren, met schoeven en dubbelzijdig plakband, dit is natuurlijk goed te realiseren, maar ja je moet er ven opkomen, heb je je vinger gaurds in iedergeval in je kast en er niet buiten op.

zal dan ook wel een mindere RCS(radar cross section) hebben waardoor je kast meer stealthy wordt, maar dat is humor van de auteur

Verwijderd

Topicstarter
ja maar hoe doen ze dat

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ze lijmen de bouten aan de binnenkant en pakken schroeven die precies de goede lengte hebben... staat er toch vrij duidelijk uitgelegd d8 ik.

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Topicstarter
maar wat doen ze dan in die 1e link met die alu plaatjes

Verwijderd

gewoon fan in een plaatje monteren, en plaatje binnenin je kast plakken met een stukje dubbelzijdig plakband

Verwijderd

als hoekmontage is ert minder ruimte om er helemaal een plaatje omheen te doen,dus lossen ze het op met twee plaatjes

Verwijderd

Even ter info, velcro is geen dubbelzijdige tape, maar klitteband. Kan je kopen bij een grotere bouwmarkt. Het is mijn super simpele degelijke carkit. Stukje op de foon (die met de zachte haartjes) ander stukje naast de pook (en dan wel die met de stekeltjes). Oordingetje erbij, eventueel laadsnoertje voor 12 volt en klaar is klara voor het verbod op handfree in 2002.

Maare de eerste link plakt de fan aan de binnenkant vast met klitteband. Voordeel hiervan is dat de fan verplaatsbaar is (voor als je de eerste keer niet goed hebt geplakt) en dat indien bij een lan party iemand tegen je fannetje drukt je die weer op zŽn plaats kan plakken. Iets wat met een gelijmde fan niet goed gaat.

Blijf ik me afvragen waarom je niet even een paar gaatjes in je kast boort, maar goed dat zou minder mooi zijn....
Pagina: 1