Notificaties als ongelezen markeren, maar is soms onlogisch?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Mijn notificaties bij het open klikken van het modal via het belletje

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik opende mijn notificaties, klikte de notificatie aan om het als gelezen te markeren, maar ik merk dat ik het ook weer als ongelezen kan markeren, wat onlogisch is

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Ik zou verwachten dat ik een notificatie niet meer als ongelezen kan markeren nadat ik het heb gezien

Indien relevant, voeg een screenshot toe
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Fg82P6i.png
Ook is de weergave van de muis misschien een beetje verwarrend?

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Laatste versie van Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

crisp

Devver

Pixelated

Ik gebruik het als ongelezen markeren wel eens wanneer ik iets vluchtig bekijk, maar er later aandachtiger naar wil kijken. Dat het bij sommige notificaties niet logisch is wil niet zeggen dat het altijd niet nuttig is toch?

Ik zie hier in ieder geval geen probleem, en zeker geen bug in...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Nee, maar bij een notificatie als deze, die anders toch ook blijft staan, is het sowieso al raar dat je het als gelezen moet markeren. Des te vreemder dat je het daarna wel als ongelezen kan markeren, toch? Lijkt me dat als het topic toch niet toegankelijk is, een notificatie best automatisch als gelezen kan worden gemarkeerd wanneer iemand de notificaties opent? En omdat het toch blijft staan, mis ik even waarom je het dan moet kunnen markeren als ongelezen. En het muis icoontje veranderd in iets wat ik eerder bij Excel verwacht dan op een website. :$

Geen idee of dat dan een bug is, maar zou anders wellicht naar Mooie Features geschoven kunnen worden.

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 16-12-2024 13:26 ]