Hoi mede tweakers.
Ik ben bezig om een nieuw systeem samen te stellen met het volgende moederbord en geheugen
Ik zie de 64 Gb kit niet in de QVL lijst van het moederbord staan en wel geheugen modules van corsair met CL 40.
Persoonlijk zie ik het probleem niet. Wil wel dat ik het geheugen op 6000 kan gebruiken maar verder overclocken ga ik toch niet doen.
Denk dus dat dit wel gaat werken maar hoor graag jullie mening.
Mochten er betere (en even goed betaalbare) kits zijn die wel op de QVL lijst staan met CL30 dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Ik kon ze niet vinden in de QVL lijst
Ik ben bezig om een nieuw systeem samen te stellen met het volgende moederbord en geheugen
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Moederborden | MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI | € 189,- | € 189,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000Z30 | € 219,90 | € 219,90 |
Totaal | € 408,90 |
Ik zie de 64 Gb kit niet in de QVL lijst van het moederbord staan en wel geheugen modules van corsair met CL 40.
Persoonlijk zie ik het probleem niet. Wil wel dat ik het geheugen op 6000 kan gebruiken maar verder overclocken ga ik toch niet doen.
Denk dus dat dit wel gaat werken maar hoor graag jullie mening.
Mochten er betere (en even goed betaalbare) kits zijn die wel op de QVL lijst staan met CL30 dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Ik kon ze niet vinden in de QVL lijst