Toon posts:

Webmasters: Geld met website?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er webmasters die gebruik maken van pop-ups / links etc. om wat geld te verdienen met hun website?
Zo ja, was mijn vraag, welke bedrijven geven je een goede betaling. Wat heet 'goed' natuurlijk maar welke bedrijven betalen ook echt uit en zijn goed te gebruiken en ook zin hebben om ze op je webpage te hebben. Tips of ideeen hoor ik graag :)

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

geld verdienen met internet kan je haast wel vergeten. Haast geen enkel pay per click programma betaalt uit in de NL (of de pay out ratio's zijn ontzettend hoog :(). De beste manier om toch een beetje geld te verdienen met internet is om zelf in contact te treden met een mogelijk sponsor en daar een vast maandbedrag mee af te spreken

Don't mind Rick

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Of je kan gewoon een baantje vinden, en gewoon NIET geld aan je website verdienen :P, geloof me als ik zeg dat het niet veel zal zijn dat je uitbetaald krijgt, tenzij je een ubersite hebt. ALS je er toch zo graag geld aan wil verdienen, zoek vaste sponsors en verkoop delen van je site voor banners. Let dan wel even op dat het wel een degelijke site moet zijn en overeenkomt met de sponsor's doelgroep :P, overigens wordt er meestal MINSTENS een getal X K aan bezoekers per dag van je verwacht, dus als je net begint kan je dat sponsoring gedeelte eigenlijk maar even vergeten en eerst je focussen op de content/kwaliteit van je site.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

De beste bedrijven zijn de bedrijven die naar jou toekomen om direct op jouw website te adverteren. Wij hebben al een aantal keren gehad dat verschillende bedrijven naar ons toekwamen omdat ze een add op onze site wilden hebben. Echter waren deze (helaas) allemaal pop-ups.. Hebben we dus uiteraard geweigerd.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Verwijderd

Topicstarter
Ok thanks. Dit zegt genoeg. Voor mij geen popups of wat dan ook. Schiet niet op dus. Bedankjt voor de info ;)

:)

Verwijderd

Zorg in ieder geval dat je niet betaald krijgt per cheque (vanuit Amerika ofzo), want je bent de helft al kwijt aan die fijne ABN-AMRO's en RABOBANKEN etc. hiero :(

Verwijderd

Mijn ervaring is iig kut.
Met die klikbanners werk ik ook maar weinig..

Je kunt denk ik beter gewoon websites voor organisaties gaan maken en daar geld voor vragen..
Of je moet over een website beschikken met zo'n 50000 bezoekers per dag..
Pagina: 1