Als ik buitenshuis ben gebruik ik mijn telefoon of tablet om.te kunnen surfen youtube en Kpn app
voor tv programma s
Verder lichte administratie en bankzaken
Omdat ik thuis op mijn Windows 10 pc deze zake doe en gewend ben vindt ik een tablet of telefoon voor mij niet prettig werken
Na het lezen van reviews over de werking van een Chromebook heb ik het idee dat deze qua bediening veel overeenkomsten heeft met de bediening van een tablet
Ik hoef geen krachtige laptop omdat ik geen spellen of video bewerking doe
De laptop niet te groot ik dacht zelf aan 13 inch en wel een Ip scherm
Ik wil niet meer als 300 euro uitgeven
Nu zag ik een refurbished Hp met Windows 10 of kan ik beter een nieuw model kopen
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
voor tv programma s
Verder lichte administratie en bankzaken
Omdat ik thuis op mijn Windows 10 pc deze zake doe en gewend ben vindt ik een tablet of telefoon voor mij niet prettig werken
Na het lezen van reviews over de werking van een Chromebook heb ik het idee dat deze qua bediening veel overeenkomsten heeft met de bediening van een tablet
Ik hoef geen krachtige laptop omdat ik geen spellen of video bewerking doe
De laptop niet te groot ik dacht zelf aan 13 inch en wel een Ip scherm
Ik wil niet meer als 300 euro uitgeven
Nu zag ik een refurbished Hp met Windows 10 of kan ik beter een nieuw model kopen
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.