Processorbenchmarks - Al onze cpu-testresultaten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyltje
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-05 22:42
Artikel: Best Buy Guide: Processorbenchmarks - Al onze cpu-testresultaten
Auteur: @Tomas Hochstenbach

Ik zag dat de 7600 (non X) niet in de resultaten stond, maar dat die wel getest was. Is die er express uitgelaten?

Erg fijn trouwens al die resultaten op 1 plek, dat helpt enorm met het uitzoeken van een cpu!

Nyltje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:03

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
@Nyltje
De 7600 is inderdaad ooit wel getest, maar niet volgens het recentste testprotocol. Daardoor heeft de 7600 een 'Prestatiescore 2024' en de 7600X de nieuwste 'Prestatiescore 2024-2'. Veel benchmarks zul je prima kunnen vergelijken, maar sommige tests zijn intussen vervangen of geüpdatet en zijn dus niet goed vergelijkbaar.

Je kunt overigens wel nog de processorbenchmarks-pagina gebaseerd op 'Prestatiescore 2024' bekijken, waarin ze dus allebei voorkomen (alleen sindsdien nieuw geïntroduceerde modellen dan weer niet): review: Processorbenchmarks - Al onze cpu-testresultaten. Het verschil tussen beide is daar slechts 4 procent, dus in de nieuwe resultaten zou ik gewoon naar de 7600X kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyltje
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-05 22:42
Dankjewel!

Ik keek inderdaad vooral naar de x versie en beelde er wat punten af, daarmee kon ik alsnog redelijk vergelijken.

Het bijgevoegde lijstje is handig, nogmaals dank.