Urgh, tata & farewell

Pagina: 1
Acties:
  • 424 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NorMath
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16-12-2024
Vind het nogal raar deze website, ik begrijp het niet goed, ik heb bijna 40 jaar ervaring in de stiel en weet waarover ik het heb, maar dan heb je een jong gastje, wss gamer, die 1x -1 geeft op mijn reactie en boem, weg is de reactie. Leuk hoor, toch maar een andere site uitzoeken dan, biased boel. 8)7

edit: Ik heb misschien 20-30 tal keer een reactie geplaatst op 10 jaar tijd ofzo, totaal geen spammer dus, zeker geen kind want die hebben veel tijd, dus vind dit een rare website. Iemand een alternatief waar mensen met expertise zitten en geen speelgoedachtige moderatie functie aanwezig is waar negatief gezinde mensen thumbs downs geven? Want dit voelt zelfs erger aan dan Reddit. Dank u.

[ Voor 39% gewijzigd door NorMath op 16-12-2024 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Mismoderaties kunnen in het mismoderatie topic worden gemeld. Voor de rest heeft dit topic geen discussiewaarde en missen we voorbeelden. Ik heb enkele reacties bekeken en zie dat er een aantal terecht zijn verwijderd wegens onvriendelijk reageren. Daar heb je ook bericht van gehad. Ik ga het topic daarom sluiten.

[ Voor 34% gewijzigd door Bor op 16-12-2024 07:21 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Dit topic is gesloten.