Roldrooglijn op schuine muur

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:20
In mijn vorige huis had ik een roldrooglijn (https://www.brabantia.com/nl/roldrooglijn-22-meter-white/).

Nu heb ik in mijn nieuwe huis 2 schuine muren waar de drooglijn moet komen. Iemand ervaring of dat met deze drooglijn kan? Of misschien ander idee?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
je kan er altijd nog een houten blokje achter maken welke de schuinte van je muur weer vertikaal maakt..

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
Maakt het niet veel mooier, maar zou idd optie zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En hoe schuin is schuin; want als je doorklikt (en al weet van je vorige huis) de bevestiging is niet meer/minder dan 2 haakjes. In de handleiding van 90 graden maar als je je schuine muur van 7 graden mee zou pakken, maak je een haakje van 83 graden?

En ik gok zomaar dat Brabantia morgen gewoon een klantenservice heeft; bel ze?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
Die haakjes lukken wel, het is meer de bevestiging van het grote mechanisme.

Ik ga ze idd wel even bellen, maar zat te zoeken op internet en kwam vrij weinig tegen en had gehoopt op een Tweaker die het misschien wel gedaan had

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:25
Deze hadden wij ook op zolder: schuin dan aan beide kanten, waartussen dit ding hing.

Ja, het kan. Echter bij die van ons ging vanwege de hoek waarop het grote deel hing, het touw tegen het kunststof van dat grote deel aanschuren bij het openen/sluiten. Waardoor op termijn het kunststof werd ingeslepen en de bediening steeds lastiger ging.

Ik zou een blokje hout op de juiste hoek afkanten zodat je 'm netjes recht op kan hangen.
Pagina: 1