Ik ben al een tijd opzoek naar een vergelijkbaar product van een uitvoering: Canary All-in-one security device
Het is een product dat jaren geleden nog te koop was in Europa, maar tegenwoordig niet meer.
Zijn nog te koop in de US, maar wil dat liever vermijden.
Ik ben niet persee opzoek naar een camera dat verborgen hoeft te zijn, maar ik de Canary vind ik ideaal omdat deze niet direct opvalt, en dus in het algemeen een mooier aanzicht heeft. Meeste gasten zien het bijvoorbeeld eerder aan als een 'Airwick Dispenser' dan een camera.
Wie weet toevallig een merk dat zulk soort camera's levert?
- Ik wil totaal geen abonnement, ook niet met tricks zoals Blink, waarbij zonder abonnement mogelijk is, maar de UX gigantisch omlaag wordt getrokken, om toch een abonnement te nemen.
Ring valt hier volgens mij dus ook onder, terwijl hun `Stick Up`/`Indoor/ camera's wel in de buurt komen.
- Temperatuur/Lucht kwaliteit zoals de Canary Pro geen must
- Voor binnen
- Minimaal full HD
- Wifi EN Ethernet
- Liefst zwart
- Budget 100-150 EUR
Er is keuze zat, dat weet ik, maar allemaal in het typische vorm van een camera, wie weet is er iemand die nog zo'n pareltje zoals de Canary kent
uitvoering: Smartwares CIP-37350 Privacy camera
Zeker een potentieel product, maar alleen in het wit. En Smartwares is volgens mij een stickers plakker, k heb liever een echte merk.
uitvoering: Laxihub P1 (zonder geheugenkaart)
Heeft een neutrale uitstraling, maar is het toch net niet.
Het is een product dat jaren geleden nog te koop was in Europa, maar tegenwoordig niet meer.
Zijn nog te koop in de US, maar wil dat liever vermijden.
Ik ben niet persee opzoek naar een camera dat verborgen hoeft te zijn, maar ik de Canary vind ik ideaal omdat deze niet direct opvalt, en dus in het algemeen een mooier aanzicht heeft. Meeste gasten zien het bijvoorbeeld eerder aan als een 'Airwick Dispenser' dan een camera.
Wie weet toevallig een merk dat zulk soort camera's levert?
- Ik wil totaal geen abonnement, ook niet met tricks zoals Blink, waarbij zonder abonnement mogelijk is, maar de UX gigantisch omlaag wordt getrokken, om toch een abonnement te nemen.
Ring valt hier volgens mij dus ook onder, terwijl hun `Stick Up`/`Indoor/ camera's wel in de buurt komen.
- Temperatuur/Lucht kwaliteit zoals de Canary Pro geen must
- Voor binnen
- Minimaal full HD
- Wifi EN Ethernet
- Liefst zwart
- Budget 100-150 EUR
Er is keuze zat, dat weet ik, maar allemaal in het typische vorm van een camera, wie weet is er iemand die nog zo'n pareltje zoals de Canary kent
uitvoering: Smartwares CIP-37350 Privacy camera
Zeker een potentieel product, maar alleen in het wit. En Smartwares is volgens mij een stickers plakker, k heb liever een echte merk.
uitvoering: Laxihub P1 (zonder geheugenkaart)
Heeft een neutrale uitstraling, maar is het toch net niet.