Vaag probleem met geheugen!!

Pagina: 1
Acties:

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:00
Ik heb een probleem met het uitbreiden van mijn geheugen, ik heb nu 128mb Infineon erin zitten en ik wil uitbreiden. Ik heb het eerst geprobeerd met 256mb geheugen van Transcend. Het probleem is dat hij met de Transcend er bij in de hele tijd vastloopt bij het opstarten. Ligt dit aan mijn moederbord (m7vkA CHIPSET) of kunnen de 2 merken gewoon niet samenwerken?!?! Het is allebei pc133!!
Ik heb trouwens ook een reepje van 64mb van Infineon geprobeerd er bij in te zetten maar daarmee loopt ie ook gewoon na een tijdje vast of start ie niet door in het begin :r . Ik heb echt geen idee hoe het komt, maar anders probeer ik het met een reepje van 128 van Infineon, kost toch geen reet meer. Moet ik trouwens als dit niet werkt iets in de bios bij ŽAdvanced ChipsetŽ instellen?? Wat raden jullie aan?

Greetz Spatlip

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:44

mvds

Totally awesome!

Zoals altijd, cas settings controleren. Liefst beginnen op alles cas 3, dan langzaam sneller gaan.

In je boekje kijken of ie 256MB modules aankan. Misschien teveel chippies erop.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
is die reepjes verschilleend, dus de eeentje dubble sided en de andere single sided??, dubbel sided reepje heeft chips an beide zijdes en single maar 1 kant..