Probleem W10 22H2 updqte

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:15
Mijn desktop is vandaag ge-update, ik heb gevonden dat het de W10 22H2 update is.

Na opnieuw opstarten dikke problemen. Allerlei programma's waren uitgelogd, thunderbird, alles dat draait van Stardock (fences, Start10, nog iets). Het scherm zag er uit als een standaard windows scherm. Na het opstarten van Google Chrome moest ik ook daar opnieuw aanmelden.

Tijdens opstarten kwam er een scherm dat hij tweak.exe niet kon opstarten.

Afijn, van alles gerepareerd (dus overal weer aangemeld).
Vervolgens start ik W10 opnieuw op, staat hij weer helemaal aan het begin, dus niks opgeslagen van wat ik heb veranderd.

Ik heb een complete backup van gisteren terug gezet en hij start dan gelukkig wel goed op.

Echter, die 22H2 update wil hij absoluut doorvoeren.

Maar hoe voorkom ik bovenstaande problemen, waarbij het grootste wel is, dat hij dus helemaal nisk opslaat van datgene dat ik verander.

P.s., dit type ik dus op mijn laptop, die draait W11. Daar heb ik geen probeem.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Edit ; uiteindelijk een niet destructieve manier gevonden om via windows server te updaten zonder dat er gegevens verdwenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:46
maartend schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:37:
Edit ; uiteindelijk een niet destructieve manier gevonden om via windows server te updaten zonder dat er gegevens verdwenen
En die manier is? Mijn glazenbol is gisteren kapot gevallen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
Aschtra schreef op zondag 15 december 2024 @ 16:53:
[...]

En die manier is? Mijn glazenbol is gisteren kapot gevallen
Was lastig terug te vinden, maar zo ; YouTube: How to Upgrade to Windows 11 24H2 on Unsupported Hardware without Lo...