Sinds vorige week merk ik dat ik minder warm water door de douchekop krijg, de druk is prima maar ik moet de thermostaatknop een kwart meer draaien om het prima warm te krijgen.
Mijn situatie is als volgt.
Ik heb een douche in mijn bad. Daarbij heb ik een inbouw systeem met:
1 thermostaatknop
1 knop om de badkraan te bedienen
1 knop om de douchekop te bedienen
1 knop om doucheslang te bedienen
Ik merk dat de badkraan het minst warme wordt, daarna de douchekop en de doucheslang word echt goed warm. De temperatuur uit de kranen van het wasmeubel zijn wel mega heet.
De badkamer is 4 jaar geleden volledig vernieuwd inclusief alle leidingen. De CV ketel inclusief leidingen zijn afgelopen september volledig vernieuwd (incl rookkanaal en expansievat).
Ik had al gekeken en mijn cv ketel stond op 1 bar druk, deze heb ik verhoogd naar 1.9 maar dit lijkt helaas niet de oplossing te zijn.
Heeft iemand nog een idee?
:strip_exif()/f/image/PsGvbL71dbhdhOMbVRuXY1Et.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn situatie is als volgt.
Ik heb een douche in mijn bad. Daarbij heb ik een inbouw systeem met:
1 thermostaatknop
1 knop om de badkraan te bedienen
1 knop om de douchekop te bedienen
1 knop om doucheslang te bedienen
Ik merk dat de badkraan het minst warme wordt, daarna de douchekop en de doucheslang word echt goed warm. De temperatuur uit de kranen van het wasmeubel zijn wel mega heet.
De badkamer is 4 jaar geleden volledig vernieuwd inclusief alle leidingen. De CV ketel inclusief leidingen zijn afgelopen september volledig vernieuwd (incl rookkanaal en expansievat).
Ik had al gekeken en mijn cv ketel stond op 1 bar druk, deze heb ik verhoogd naar 1.9 maar dit lijkt helaas niet de oplossing te zijn.
Heeft iemand nog een idee?
:strip_exif()/f/image/PsGvbL71dbhdhOMbVRuXY1Et.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qucKvPBEX9TbknqRuCJPJ0xX.jpg?f=fotoalbum_large)