Auto start wel op lpg, op benzine alleen als die warm is

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drestar
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 21-06 11:09
Mijn vraag
...Ik heb een oude Triumph TR7 op lpg. de auto heeft zeker 10 jaar stilgestaan en heb de ontsteking vernieuwd. daarna startte hij gelijk op remmenreiniger. op lpg ook maar op benzine niet. hij start alleen op benzine als de motor koud is. en blijft dan ook goed stationair draaien. alleen bij gas geven komt hij niet in hogere toeren. word eerder doodgedrukt alsof er geen power is. cilinderdruk gemeten alle 4 op 10 bar. op lpg komt hij soms wel door maar draait daarmee belabberd hoog in toeren en ik de verdamper niet afgesteld krijg. op benzine draait hij wel normaal toeren stationair . maar ik vraag mij af waarom die alleen kan draaien op benzine als de motor warm is?

onderzoek valse lucht test gedaan met remmenreiniger. trekt geen valse lucht.

...

...

[ Voor 5% gewijzigd door drestar op 14-12-2024 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 11:47
carburateur reinigen en verse benzine erin zal wel schelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drestar
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 21-06 11:09
Toerq schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 23:48:
carburateur reinigen en verse benzine erin zal wel schelen
ik heb er verse benzine in zitten. dit via een externe tank die er boven hangt. V- power van Shell met carburateur reiniger erin. er is intussen al een hele bus door en hij begon net beter te draaien maar bij koude motor startte hij dus weer niet op benzine. ik weet niet hoe lpg en benzine met de ontsteking werkt? moet de ontsteking voor benzine niet iets later staan dan voor lpg? ik heb er nog contactpunten in . deze heb ik wel vernieuwd en op de juiste stand maar aan de plaat heb ik niet gedraaid. er is altijd op lpg mee gereden. benzine is afgesloten . op lpg draait hij wel snel ook al is de motor koud maar de verdamper draait hoge toeren en als ik de toeren naar beneden draai dan begint hij belabberd te draaien. verdamper zal ook wel gereviseerd moeten worden vrees ik.