Voor een buurman een PC systeem gebouwd met daarin een Asus RTX 4060 EVO.
RTX 4060 heeft zijn voorkeur, ik kwam uit op de Asus op basis van een aantal reviews.
Gisteren de kaart ontvangen, nu geinstalleerd conform de handleiding.
Ook de aanbeveling om het stuurprogramma te installeren zoals de ze op hun website staat.
Vervolgens Passmark (Trial) gedraaid en de uitkomsten vergeleken met de score, die op de website van Passmark staat.
Mijn scores zijn beduidend lager.
Op de website staat 19873.
Nu weet ik niet of dit de score is over alle runs.
De Asus heeft een schuifje op de achterkant met Performance en Quit.
Bij mij zijn de totaal scores 9377.8 (Performance) en 9150.8 (Quit)
3D scores 11955.0 en 11919.8
Geen idee wat dit nu betekent.
Geen enkele ervaring met dit type kaart, de laatste gamers PC, die ik heb gebouwd, is alweer ruim 20 jaar geleden voor mijn zoon.
Daarna alleen maar "simpele" PC's voor 70+ers, waar ik er ook één van ben.
Bij voorbaat voor jullie reacties en eventuele tips.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2wy7xBvzEccf4guezYyCxnCs.jpg?f=user_large)
RTX 4060 heeft zijn voorkeur, ik kwam uit op de Asus op basis van een aantal reviews.
Gisteren de kaart ontvangen, nu geinstalleerd conform de handleiding.
Ook de aanbeveling om het stuurprogramma te installeren zoals de ze op hun website staat.
Vervolgens Passmark (Trial) gedraaid en de uitkomsten vergeleken met de score, die op de website van Passmark staat.
Mijn scores zijn beduidend lager.
Op de website staat 19873.
Nu weet ik niet of dit de score is over alle runs.
De Asus heeft een schuifje op de achterkant met Performance en Quit.
Bij mij zijn de totaal scores 9377.8 (Performance) en 9150.8 (Quit)
3D scores 11955.0 en 11919.8
Geen idee wat dit nu betekent.
Geen enkele ervaring met dit type kaart, de laatste gamers PC, die ik heb gebouwd, is alweer ruim 20 jaar geleden voor mijn zoon.
Daarna alleen maar "simpele" PC's voor 70+ers, waar ik er ook één van ben.
Bij voorbaat voor jullie reacties en eventuele tips.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2wy7xBvzEccf4guezYyCxnCs.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/gr9MCalywx9Vuf7otrcHaNzV.jpg?f=user_large)