Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristofvdo
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 18-07 15:57
Goedemorgen beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar iemand met meer ervaring in de foobar2000 app gebruikt op Apple iPhone.
Aangezien alles meer en meer streaming is, krijg je meer en meer moeite om men muziek offline te gebruiken.

Ik koop dan ook nog regelmatig CD's die ik dan digitaliseer voor men muziek zelf thuis lokaal te streamen.
Dit wil ik nu ook doen on the road en minder afhankelijk worden van streamingdiensten.

Meestal zijn dit grote mix cd's (EDM muziek) waarbij muziek van het ene nummer in het andere vloeit en is de volgorde dus belangrijk.

nb. Ik heb ook een Apple Music abonnement, maar door het kopen van CD's wil ik zo de artiest sponseren.
Vanaf een bepaald moment in de toekomst wissel ik mss van streaming provider en kan ik alles terug van scratch beginnen opbouwen.

Na deze lange intro, mijn vraag

- Ik ben al jaren fan van Foobar2000 en gebruik deze zowel op men desktop, als iPhone.

- De muziek wil synchen, maar respecteert de metadata niet in de volgorde van nummers.

Kortom, de playlist wordt alfabetisch afgespeeld op basis van de titel, en niet op basis van tracknummer.

Er zijn, voor zover ik zie, geen opties om te sorteren via de app zelf.

nb. Had al een topic gestart bij Foobar zelf, maar weinig tot geen respons

Gegevens

Apple iPhone 14 - iOS 18.1.1
Foobar2000 - Laatste versie Appstore

Desktop - win10 + TuneFusion voor sync.

dank bij voorbaat