Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:45
Ik heb een week geleden ongeveer mijn Asus BT-10 triple set gekocht en aangesloten.

Bekabeld netwerk is nog niet goed aangesloten, maar ik had ze wel draadloos verbonden. Vandaag sloegen een paar keer de stoppen eruit. (stond los van de routers)

Maar daardoor leek de verbinding tussen de nodes niet meer ideaal.

Zo ben ik deze opnieuw met elkaar gaan verbinden. Bij de 1e node ging dit best snel. De 2e wil alleen maar niet verbinden, draadloos niet en bedraad ook niet.

Hij komt elke keer alleen als client op de lijst te staan. Daar wordt hij herkent als de Asus BT-10 inclusief afbeelding. Alleen hij wordt dus niet herkent als node. Ik kan dus ook niets ervoor instellen. Hij blijft wel blauw knipperen.

Doe ik wat verkeerd? Of kan ik wat anders doen om dit werkend te krijgen? Ik heb ook al verschillende keren de reset knop gebruikt. Op een of andere manier maakt hij wel weer meteen verbinding met mijn netwerk. Geen idee hoe, ik heb namelijk wel een ander SSID ingesteld voor mijn wifi dan standaard uit de doos. Maken ze sowieso altijd verbinding met elkaar?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:45
"snelle" reactie. Het is eenmaal gelukt door de "main" router terug te zetten naar fabrieksinstellingen en de boel opnieuw in te stellen. De andere 2 moest ik vervolgens ook nog resetten. Ze doen het nu wel gelukkig alle 3. Maar wat een gedoe zeg.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80