naar abbo gaan.. kan dat???

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:20
ik heb nu een KPN prepay, alleen ik gebruik veelste te veel :( dus wil ik over gaan op een abbo.. maar ja kan dat??? omdat ik mijn telefoon al bijna 4/5 maanden heb dus de simlock zal er nog op zitten...

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Van prepay naar abbo is volgens mij geen probleem, andersom kan wat lastiger worden. Als je binnen hetzelfde netwerk blijft lijkt het mij helemaal geen probleem.

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Je kunt je pre-paid kaart zo om laten zetten naar een abonnement inderdaad. En dat kun je dan weer bij elke telco doen. Als je een abonnement afsluit is dit meestal met contract, dus kun je een nieuw toestel met korting kopen.

• wilbert
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:03
Ik heb beide wel gedaan, van abbo naar pre-paid en andersom...geen problemen mee ondervonden..

• Ankh
Op vrijdag 14 september 2001 08:22 schreef Byteripper het volgende:
Je kunt je pre-paid kaart zo om laten zetten naar een abonnement inderdaad. En dat kun je dan weer bij elke telco doen. Als je een abonnement afsluit is dit meestal met contract, dus kun je een nieuw toestel met korting kopen.
ik heb al een mob -> nokia 3310.. nieuwe GRAAG :D

en die simlock ? maakt dat nog uit?

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op vrijdag 14 september 2001 17:31 schreef wilbert het volgende:
Ik heb beide wel gedaan, van abbo naar pre-paid en andersom...geen problemen mee ondervonden..
Zelfde netwerk?

• Ankh
yup
KPN prepay (hi eig, maar dus ook KPN) -> HI profile
Pagina: 1