Asbest of niet, oude ventilatie buis met isolatie?...
Het gaat om een prive auto spuiterij garage die deels wordt gesloopt. Het is een oude garage van ongeveer 30 jaar oud er zat nog een asbest dak, maar die is verwijderd. Omdat het ging om machines is die niet onderzocht. Isolatie zit binnen de buis die aangesloten was aan de machine. machines zijn verwijderd behalfe de ventilatie buis. Ik zag dus binnen dat er isolatie aanwezig was.
Hele huis en garage was asbest aanwezig die verwijderd zijn door een asbest verwijderaar. Er was ook isolatie om de oude cv leiding en deze lijkt erop. Daarom vraag ik het of deze isolatie ook asbest kan zijn. Als het mogelijk kan zijn laat ik het onderzoeken, waarom ik het niet gelijk doe omdat het geld kost.
Dus mijn vraag is, kan het zijn dat het asbest is die ze vroeger gebruikte of is het nihil kans dat het asbest is.
Alvast bedankt
:strip_exif()/f/image/HoRDcok5z6ShdgEmGRxCPghE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qImwlUkT42uOktgksQJ6Wff4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/28EiCKkIcAWmd2NiwagisVqX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1NZNRhpOhWUUBSQGf3fERzSR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sdjhElncLE5jb5x2fzb26tFE.jpg?f=fotoalbum_large)
Het gaat om een prive auto spuiterij garage die deels wordt gesloopt. Het is een oude garage van ongeveer 30 jaar oud er zat nog een asbest dak, maar die is verwijderd. Omdat het ging om machines is die niet onderzocht. Isolatie zit binnen de buis die aangesloten was aan de machine. machines zijn verwijderd behalfe de ventilatie buis. Ik zag dus binnen dat er isolatie aanwezig was.
Hele huis en garage was asbest aanwezig die verwijderd zijn door een asbest verwijderaar. Er was ook isolatie om de oude cv leiding en deze lijkt erop. Daarom vraag ik het of deze isolatie ook asbest kan zijn. Als het mogelijk kan zijn laat ik het onderzoeken, waarom ik het niet gelijk doe omdat het geld kost.
Dus mijn vraag is, kan het zijn dat het asbest is die ze vroeger gebruikte of is het nihil kans dat het asbest is.
Alvast bedankt
:strip_exif()/f/image/HoRDcok5z6ShdgEmGRxCPghE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qImwlUkT42uOktgksQJ6Wff4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/28EiCKkIcAWmd2NiwagisVqX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1NZNRhpOhWUUBSQGf3fERzSR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sdjhElncLE5jb5x2fzb26tFE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2K4VlIfqcq51fkCc9fG033LW.jpg?f=fotoalbum_large)