Link voor winkelreview?

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleegemi
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 20:54
Hoi, weet iemand waar ik een winkelreview kan schrijven op Tweakers? Het lukt mij nog niet om te vinden waar ik dit kan doen. Het gaat om Printerland, 'k heb momenteel een slechte ervaring en hoop ze wakker te schudden. Ik wacht al 2 weken op een printer waarvan ik al die dagen nog steeds op hun site lees "Direct leverbaar'. en na de eerste excuus hoor ik niets meer.
Al heb ik dit pad nog nooit bewandeld, hopelijk kan een review mij toch wat helpen...

Beste antwoord (via sleegemi op 13-12-2024 09:08)

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 09:25
sleegemi schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 06:35:
Hoi, weet iemand waar ik een winkelreview kan schrijven op Tweakers? Het lukt mij nog niet om te vinden waar ik dit kan doen. Het gaat om Printerland, 'k heb momenteel een slechte ervaring en hoop ze wakker te schudden. Ik wacht al 2 weken op een printer waarvan ik al die dagen nog steeds op hun site lees "Direct leverbaar'. en na de eerste excuus hoor ik niets meer.
Al heb ik dit pad nog nooit bewandeld, hopelijk kan een review mij toch wat helpen...
Of een review je kan helpen in een lopende zaak is maar de vraag. Een review is vooral bedoeld om je uiteindelijke ervaring met een winkel te delen zodat toekomstige kopers daar rekening mee kunnen houden, het is geen pressiemiddel.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:35

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Gewoon via de Pricewatch :)

https://tweakers.net/shopreview/schrijven/10440/

Houd rekening hiermee: Een review is alleen toegestaan indien je geen openstaande acties meer met of bij de webwinkel hebt, tenzij de wettelijke periode van 30 dagen tot levering is overschreden en je nog geen product hebt mogen ontvangen van de webshop.

[ Voor 95% gewijzigd door Microkid op 13-12-2024 06:41 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 09:25
sleegemi schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 06:35:
Of een review je kan helpen in een lopende zaak is maar de vraag. Een review is vooral bedoeld om je uiteindelijke ervaring met een winkel te delen zodat toekomstige kopers daar rekening mee kunnen houden, het is geen pressiemiddel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien dit een vraag is over de Pricewatch, verplaats ik het topic die kant op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleegemi
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 20:54
@Microkid @Gadgeteer Dank voor jullie goede antwoorden. ik zal nu geen review schrijven. Maar,
Twee dingen 'steken' mij.
- 3 dec. bericht krijgen dat het 4 dec. word. 4 dec. bericht krijgen dat levering 9 dec. word. Vervolgens niets meer horen.
- Klanten die nu een bestelling plaatsen en denken met 1 à 2 dagen deze printer te ontvangen, want op hun website staat nov steeds 'direct leverbaar'. Dit voelt voor mij als misleiding.

[ Voor 0% gewijzigd door sleegemi op 13-12-2024 21:04 . Reden: Tiepvout ]

Dit topic is gesloten.