Vervelende ervaring met tweaker / wraak review

Pagina: 1
Acties:
  • 1.101 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Janwillem
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 03-09 16:40
Ik wil graag mijn kant van het verhaal toelichten met betrekking tot de review die ik ontvangen heb. In mijn advertentie heb ik de status van de telefoon aangepast naar 'gereserveerd' zodra deze niet meer beschikbaar was. Voor mij is dit een duidelijke manier om aan geïnteresseerden te laten zien dat het item niet meer te koop is.

Ik begrijp dat het fijn kan zijn om iedereen persoonlijk op de hoogte te stellen, maar naar mijn mening is het ook een gedeelde verantwoordelijkheid van kopers om de beschikbaarheid van een advertentie te controleren, zeker als de status daarop is aangepast, ook had ik meerdere reacties ontvangen.

Ik vraag me af of het redelijk is dat deze review blijft staan, omdat ik vind dat ik mijn plicht als verkoper heb gedaan door de advertentie tijdig (een uur na de reactie van Danny Phantom) te updaten.

Overigens is het erg flauw. Na de review kwam Phantom er zelf op terug dat inderdaad een uur naar zijn reactie de advertentie op gereserveerd stond maar de review wou hij niet verwijderen.
Ik begrijp dat ik in een reactie een negatieve review terug heb geplaatst die vanuit frustratie als een wraakreview kan worden gezien. Hier heb ik spijt van, en ik besef dat ik het anders had moeten aanpakken.

Daarnaast denk ik dat het vanuit Danny netter was geweest om eerst contact met mij op te nemen via een DM om het probleem te bespreken. Als we er samen niet uit waren gekomen, had een review dan een laatste stap kunnen zijn. Dat had mogelijk een misverstand kunnen voorkomen en de situatie eenvoudiger kunnen oplossen.

Ik kom er zelf niet uit met Phantom(user ID: 713435), daarom leg ik de vraag bij deze bij de Mods neer.

[ Voor 10% gewijzigd door Janwillem op 12-12-2024 21:59 ]

• Janwillem
ik hoop dat dit de juiste plek is, anders hoor ik dit graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mysterion1989
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12-09 23:19
*knip*. Goed bedoeld, maar zie: Reageren in een lopend topic? Lees dit eerst!
Binnen het Vraag & Aanbod forum worden met enige regelmaat gevoelige onderwerpen besproken zoals een geschil tussen twee gebruikers, oplichting of het vermoeden hiervan. Gelieve niet in dergelijke topics te reageren wanneer je zelf geen direct deel uitmaakt van hetgeen dat in het topic wordt besproken.

[ Voor 80% gewijzigd door rens-br op 13-12-2024 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janwillem
DMs kunnen jullie inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Blijkbaar stond de advertentie nog op "te koop" toen danny jou berichtte. Het is dan logisch dat hij een berichtje terug had verwacht. Je hebt het in de DM over "veel reacties", echter zie ik er maar 5 en daar heb je wel op gereageerd. Je had dus prima even kunnen reageren dat je al met iemand in gesprek was.
Ik zie dus geen reden om de review te verwijderen.

[ Voor 91% gewijzigd door Microkid op 16-12-2024 17:53 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janwillem
Klopt een uur later stond hij op gereserveerd. Moet ik echt iedereen terug berichten? prima als dat verplicht is dan ga ik dat vanaf nu doen..
Overigens is het niet waar wat je zegt, ik heb ook niet gereageerd op (user: dpl)

[ Voor 22% gewijzigd door Janwillem op 17-12-2024 19:10 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.