Gelid Tranquillo onleverbaar: alternatief

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• roger128
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-05 19:03
EDIT: onleverbaar in Belgie, blijkbaar verwacht Paradigit binnenkort voorraad. Echter, dat was bij Megekko ook zo, en die hebben mij vandaag gemaild dat het toch nog minstens 12 dagen gaat duren.

De uitvoering: Gelid Solutions Tranquillo REV. 5 was de afgelopen dagen slecht en inmiddels helemaal niet leverbaar. Deze is momenteel de koeler van keuze in de 1080p en de 1440p pc's. Ik gekeken of er topics zijn voor deze builds maar niks gevonden (moeten aangepast worden lijkt me?)

Mijn vraag: wat is een vergelijkbaar alternatief? Ik heb effectief het 1440p advies overgenomen maar dan met 7700 cpu. AM5 dus. Ik weet dat er niet zoveel beweging in deze markt zit, maar ik ben er al een tijdje uit. Ik heb een REV. 4 in mijn (hele) oude huidige setup zitten maar alleen met intel Socket 1155 montagemateriaal (waar de rest ligt: geen idee! 8)7 ) Ik begreep dat de AM-X hardware van de REV 4 ook op AM5 past maargoed, ik heb dat dus mogelijk niet meer. Ik heb de tray versie bestelt, dus tijdelijk de boxed cooler gebruiken is geen optie helaas!

[ Voor 9% gewijzigd door roger128 op 12-12-2024 18:52 ]

Beste antwoord (via roger128 op 17-12-2024 17:23)

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:00
https://tweakers.net/pric...tic-freezer-36-black.html

Misschien wat overkill maar ach, dan is die lekker stil.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Flesdop
https://tweakers.net/pric...tic-freezer-36-black.html

Misschien wat overkill maar ach, dan is die lekker stil.

• roger128
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-05 19:03
Waar baseer je op dat deze misschien overkill is? Als de prijs gelijk is aan de Gelid, waarom zou de Artic Freezer dan niet in de bbg staan?

• Flesdop
Scheelt een paar euro en misschien was deze niet goed leverbaar geweest, geen idee.

De Gelid heeft een Thermal Design Power van 160W en de Arctic 205W.

En de BBG loopt soms wel eens wat achter want er heeft ook een tijdje een alternatief component gestaan wat al een poosje niet meer leverbaar was.

[ Voor 33% gewijzigd door Flesdop op 12-12-2024 20:17 ]

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Thermalright Peerless Assassin / Phantom Spirit. Vooral verkrijgbaar bij Amazon, en hele goede koelers voor een prima prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAW_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 23:52
Hier op aanhakend:
Deze koeler is momenteel voor 22 euro (incl. verzending) beschikbaar op amazon.nl.
Een pak goedkoper dan de getoonde winkels in de Pricewatch en volgens mij een hele goede deal voor deze koeler. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
Goede deal als je er het geduld voor hebt!
Pagina: 1