Vraag

• Boeremans
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18-04 18:26
Goedemiddag allen, :w

Sinds dit jaar ben ik de gebruiker van een Philips The One / 43PUS8808 televisie. Voldeed aan mijn wensen en beeld en geluid waren naar mijn smaak goed.
Ik zet het allemaal in verleden tijd omdat sinds de laatste update de televisie niet meer opstart. Ik druk op de afstandsbediening en zie dan heel even het Philips-logo in beeld verschijnen om vervolgens een zwart beeld te krijgen. Het standby lampje gaat dan knipperen en vervolgens gebeurt er niets.

Kabels er uit en erin, wachten met opnieuw aandoen, knoppen lang ingedrukt houden, tot op heden geen succes om weer beeld te krijgen.

Wie kan mij helpen of sturen naar de juiste informatie?

Alvast bedankt! _/-\o_

Alle reacties

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Ik heb exact hetzelfde gehad bij een TV (geen Philips, maar wel exact hetzelfde issue), heb toen de verkoper gemaild en die hebben een serviceverzoek ingediend, daaruit werd mij gevraagd om een filmpje te maken van het lampje omdat het knipperen daarvan een code is.
Bleek bij ons dat het moederbord kapot was, en de servicemonteur die kwam zei dat het veel voorkomt bij allerlei merken smart TV's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StormRider
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-05 22:05
Het kan nog wel eens helpen om de stekker uit de wand te halen en de fysieke aan/uit knop 1+ minuut ingedrukt te houden zonder spanning. Dit betreft de knop achterop de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me44
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 15-12-2024
Vorige softwareversie terug zetten:

https://toengel.net/phili...utton-reset-obr-recovery/

Als dit niet helpt de tv open maken en meten of je SSB nog wel stroom krijgt van de PSU. Ik vermoed dat de SBB defect is.

Hier alle onderdelen die je kan vervangen.

https://www.lcd-onderdele...8-12-philips/#description

[ Voor 52% gewijzigd door me44 op 14-12-2024 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:49

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

topictitel aangepast

Your Friendly Neighborhood Moderator