Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay Bee
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-08 21:43
4090 gespot voor 1399 euro op Outlet-PC.com
Iemand die het waagt om het te kopen?
Heb er al meerdere keren onderdelen besteld bij ze en tot nu toe niks mis.
Alhoewel de prijs een beetje sus is.
Er zijn ook veel 4090 kaarten die worden terug gebracht zonder de GPU en ram chips.
Risico koper.

https://outlet-pc.com/pro...ica-reacondicionado?ref_=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:09

nelizmastr

Goed wies kapot

Zo kort voor de release van de nieuwe serie zou ik geen euro meer uitgeven aan een 4090, al helemaal geen shady refurb exemplaar, maar goed iedereen zo zijn ding :+

I reject your reality and substitute my own

• grasmanek94
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:16
Tja ik zou dan met een echte credit card bestellen die aankoopverzekering heeft. Het is een Spaanse shop dus gewoon EU recht.
Wil je bij je bank sterker staan dan zou ik het bij een ophaalpunt laten bezorgen en daar gewoon het uitpakken opnemen (inclusief in ontvangst nemen), en dan goed een (ononderbroken, GPU en box altijd in zicht) video maken van alle kanten, chips, e.d. voor zover dat kan zonder deze daar uit elkaar te halen. Als het goed is zou men van de ene naar de andere kant onder de koeler kunnen kijken wanneer er chips missen.

Als ik zo op de foto / website van MSI kijk dan kan het opnemen op die manier vast wel: https://storage-asset.msi...im-support-bracket-01.png

[ Voor 101% gewijzigd door grasmanek94 op 12-12-2024 09:15 ]

• meljor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:02
Refurbished....... Doekje erover en klaar?

Is toch niets anders dan 2ehands? En voor die prijs moet dat op mp of v&a ook wel lukken.

Behalve de 16gb is waarschijnlijk de komende 5080 aantrekkelijker en hopelijk ook nog goedkoper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grasmanek94
meljor schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:52:
En voor die prijs moet dat op mp of v&a ook wel lukken.
Sucess.. iedereen op V&A denkt dat een 2 jaar oude kaart hooguit 100 eur eraf mag, iedereen wil er praktisch nieuwprijs voor (1% afschrijving per jaar). Iemand is gek (of een liefhebber met diepe portemonnee en geen dealtjeszoeker) als die een 4090 via Tweakers V&A gaat kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door grasmanek94 op 12-12-2024 12:57 ]

• meljor
Goedkoopste op mp is 1450, op v&a 1600.

Ik vind het ook te duur maar die van de ts is ook 2ehands in feite.

Klein beetje onderhandelen lukt vaak nog wel dus kom je redelijk bij die prijs. Grote voordeel is dat wanneer er eentje in de buurt langs komt je hem tenminste kan ophalen en even werkend zien.

Persoonlijk wacht ik liever op de nieuwe generatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 13:19
meljor schreef op donderdag 12 december 2024 @ 09:52:
Refurbished....... Doekje erover en klaar?

Is toch niets anders dan 2ehands? En voor die prijs moet dat op mp of v&a ook wel lukken.

Behalve de 16gb is waarschijnlijk de komende 5080 aantrekkelijker en hopelijk ook nog goedkoper.
mwah, ik vind dit wel anders dan doekje erover en klaar:

These graphics cards come from MSI's official refurbished product program.

• grasmanek94
meljor schreef op donderdag 12 december 2024 @ 13:07:
Goedkoopste op mp is 1450, op v&a 1600.

Ik vind het ook te duur maar die van de ts is ook 2ehands in feite.

Klein beetje onderhandelen lukt vaak nog wel dus kom je redelijk bij die prijs. Grote voordeel is dat wanneer er eentje in de buurt langs komt je hem tenminste kan ophalen en even werkend zien.

Persoonlijk wacht ik liever op de nieuwe generatie.
zoals ik het zie is die outlet-pc gewoon een zakelijke verkoper die zich dient te houden aan de Europese wetgeving (ja recht halen en krijgen zijn twee andere dingen, klopt helemaal).
Als TS bereid is om in het eventueel geval dat hij niet zijn garantie krijgt een rechtszaak te starten, en laten we beginnen dat er minimaal 12 mnd garantie is, en via V&A of MP kan TS dat vergeten, dan weet ik wel waar ik een (via CC verzekerde) aankoop wel wil wagen.

Wanneer de nieuwe kaarten uit komen zullen de V&A prijzen vast wel naar een realistischer niveau dalen, maar 1% korting op nieuwprijs en geen garantie.. of goedkoper dan via MP of V&A en wel garantie, simpele keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meljor
Het feit dat hij uit spanje komt zou ik persoonlijk een ding vinden, ook qua garantie.

Verder heb je wel een punt hoor en 12mnd is wel fijn, refurbished by MSI had ik niet gezien (te vaak noemt men 2ehands refurbished maar hier niet het geval. Wel gek dat ze hem dan zelf ook nog testen?)

Een van V&A of mp zal in veel gevallen ook nog wel een beetje garantie hebben maar geen 12mnd.

Maar hij is inmiddels uitverkocht, dus kansje verkeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 16:45
nelizmastr schreef op woensdag 11 december 2024 @ 21:37:
Zo kort voor de release van de nieuwe serie zou ik geen euro meer uitgeven aan een 4090, al helemaal geen shady refurb exemplaar, maar goed iedereen zo zijn ding :+
Twede hans voor een mooi prijsje moet kunnen :*)

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjardWillems
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10-09 23:27
Ik wou hem zojuist kopen maar hij is uitverkocht helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
grasmanek94 schreef op donderdag 12 december 2024 @ 12:55:
[...]

Sucess.. iedereen op V&A denkt dat een 2 jaar oude kaart hooguit 100 eur eraf mag, iedereen wil er praktisch nieuwprijs voor (1% afschrijving per jaar). Iemand is gek (of een liefhebber met diepe portemonnee en geen dealtjeszoeker) als die een 4090 via Tweakers V&A gaat kopen.
Hoewel mensen veel vragen voor tweedehands hardware, is dit natuurlijk ook survivorship bias. Alle kaarten die men niet verkoopt staan langere tijd online.

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

• grasmanek94
Dekar schreef op donderdag 19 december 2024 @ 15:20:
[...]

Hoewel mensen veel vragen voor tweedehands hardware, is dit natuurlijk ook survivorship bias. Alle kaarten die men niet verkoopt staan langere tijd online.
Ja oke daar heb je een heel goed punt, de goede deals pakt men natuurlijk sneller op dan de slechte deals. Ik moet mijn perspectief een beetje aanpassen. Thanks voor je inzicht.
Pagina: 1