In mijn kast zitten drie kleine led spotjes waarvan er eentje stuk is (gat is 30mm, lampje is 36mm breed aan buitenkant).
Nu vind ik het bijzonder moeilijk om een vervangexemplaar te vinden.
Het spotje wat ik nu heb heeft gewoon een lange kabel die in een blokje gaat samen met de andere spotjes.
En aan dat blokje hangt gewoon een standaard stekkerblok die in het stopcontact zit.
Als ik wat rondzoek online vind ik vanalles, maar zo goed als niets met zo'n kabel.
Ligt het aan mij of is dat iets speciaals dat ik hier heb?
Veel leds hebben ofwel een directe stekkerblok, 2 losse kabels of een aparte driver per led waaruit weer twee losse kabels komen.
Er staat een Pools merk op, maar daar kan ik helaas niet veel van vinden online.
Enkele foto's ter info:
:strip_exif()/f/image/u1IorJZOERDmyzMQbKN0oo5i.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lgdqYT7hrQlxG2gIyCGWMmGe.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu vind ik het bijzonder moeilijk om een vervangexemplaar te vinden.
Het spotje wat ik nu heb heeft gewoon een lange kabel die in een blokje gaat samen met de andere spotjes.
En aan dat blokje hangt gewoon een standaard stekkerblok die in het stopcontact zit.
Als ik wat rondzoek online vind ik vanalles, maar zo goed als niets met zo'n kabel.
Ligt het aan mij of is dat iets speciaals dat ik hier heb?
Veel leds hebben ofwel een directe stekkerblok, 2 losse kabels of een aparte driver per led waaruit weer twee losse kabels komen.
Er staat een Pools merk op, maar daar kan ik helaas niet veel van vinden online.
Enkele foto's ter info:
:strip_exif()/f/image/u1IorJZOERDmyzMQbKN0oo5i.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lgdqYT7hrQlxG2gIyCGWMmGe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mZyX7sExjgy1mLcH4ZoUICE5.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 44% gewijzigd door Sanghelios op 11-12-2024 20:56 ]