Uit het niets verscheen op mijn prachtige A54 de melding dat ik 24 uur niet kan inloggen vanwege het te vaak proberen van het patroon. De telefoon lag naast me op de leuning van de bank en heb niets ingevoerd, maar ok. Ik ben gaan googlen en nu stond er online een tip om via Find my phone een nieuwe code in te stellen. Dat heb ik gedaan, maar achteraf was dat absoluut niet slim. Ik kan nu helemaal niets meer, ook niet het cache geheugen wissen bijvoorbeeld, want in dat menu kom ik niet in. Kan er iemand meedenken in een oplossing? Moet ik echt 24 uur wachten en is er dan nog hoop? Ik ben zo bang dat ik nu alle foto's van mijn kinderen kwijt raak. Mocht het na die 24 uur lukken, ga ik mezelf 24 uur opsluiten en alleen maar backups maken (harde les geleerd). Kan iemand mij een beetje hoop geven en vertellen dat deze oplossing gelukt is? Of heeft iemand een andere oplossing dan een factory reset? Ik hoor het heel graag.
Vraag
Alle reacties
Voor de backup, sluit een Google One of andere cloud backup oplossing zoals Microsoft 365 af, dat is eenmalig instellen en blijft dan doorlopen.
Haal een eventuele hoes eraf als die erom zit, want als je het scherm niet raakte is een accessoire mogelijk de oorzaak.
Haal een eventuele hoes eraf als die erom zit, want als je het scherm niet raakte is een accessoire mogelijk de oorzaak.
Dank voor de reacties, die backup kan ik alleen volgens mij nu niet maken aangezien het toestel op slot staat. Was het maar waar dat dit lukte. En het artikel over de 24 uur had ik gelezen inderdaad.