Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alva 10
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 04-01 17:33
Mijn vraag
...Bij mijn geluidskaart van asus strix soar ingebouwd in syst kast krijg ik geen 5.1 geluid, wanneer ik het testsignaal gebruik op de program app geeft hij op alle speakers geluid ,maar met een cd of van youtube of eigen opslag komt er geen geluid uit de surround speakers ,alleen links ,rechts front ,sub ,en center, heb gezocht naar andere drivers maar niks kunnen vinden deze drivers zijn voor windows 8

Relevante software en hardware die ik gebruik
...relevante hardware is asus strix soar met logitech 5.1 Z 640 speaker system, software windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Heb van alles geprobeerd maar geen succes het probleem blijft.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:15

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Speel je ook content af die 5.1 ondersteunt? Meeste CD's zijn stereo, voor zover ik weet. Zit er geen apart instellingenmenu voor die kaart in je Configuratiescherm? Want daar zou je wellicht kunnen instellen dat 'ie dubbel stereo moet afspelen. Dat had ik way back op mijn Creative Audigy kaarten in elk geval als optie.

Edit: Hoe heb je 'm trouwens op de speakerset aangesloten? Laat maar, ik zie dat die Z-640 alleen 3,5mm jack doet en geen optical.

[ Voor 17% gewijzigd door FooLsKi op 11-12-2024 18:22 ]

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alva 10
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 04-01 17:33
de app van asus is strix sonic studio daarin is ingesteld 5.1 luidspreker system. en ik hoor alleen ruis uit de surrounds komen