Jbl authentic 200 of jbl charge 5 wifi

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erixxx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-03 08:39
Ik zoek een wifi speaker voor goed geluid.
Hij komt op 1 meter afstand te staan.

De charge 5 heb ik gehoord. En daar ben ik tevreden over. Maar is de authentic 200 beter of slechter?

Beste antwoord (via erixxx op 26-12-2024 22:36)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

De Charge 5 is een mono-speaker, met 25 watt speakers, de Authentic 200 is stereo 2.0 en heeft 90 watt speakers.

De Charge 5 heeft een accu, die 200 niet, en is eigenlijk alleen geschikt voor binnen. En de Charge is niet een slimme speaker met stemassistent, en dat heeft de 200 wel.

Ik zou voor stereo gaan, zeker als je er een meter vanaf zit.

Ey!! Macarena \o/

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

De Charge 5 is een mono-speaker, met 25 watt speakers, de Authentic 200 is stereo 2.0 en heeft 90 watt speakers.

De Charge 5 heeft een accu, die 200 niet, en is eigenlijk alleen geschikt voor binnen. En de Charge is niet een slimme speaker met stemassistent, en dat heeft de 200 wel.

Ik zou voor stereo gaan, zeker als je er een meter vanaf zit.

Ey!! Macarena \o/

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:28
Wat is je budget. Die Authentic 200 kost bijna het dubbele van een charge 5.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-05 23:45
Als je tevreden bent over die Charge dan zou ik die kopen en er verder niet teveel over nadenken :)

Er is altijd wel een speaker die "beter" is, maar waarschijnlijk ook duurder. Als die Charge 5 voor jou voldoende functionaliteit heeft (wel of niet oplaadbaar, wel of geen spraakassistent, wel of niet makkelijk kunnen koppelen aan andere speakers, enz) en de geluidskwaliteit is voor jouw wensen ook voldoende, waarom zou je dan nog verder willen kijken?