Op vrijdag 14 september 2001 22:57 schreef DiGiSTORM_ het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat Hetisik de klok wel heeft horen luiden, maar die klepel nooit kan vinden

en dat daarom de uitleg altijd erg beroerd is. Ik snap er ook dit keer geen bal van

Sommige mensen trainen kennelijk hun oren tot ze er bij neervallen, maar vergeten hun nederlands fatsoenlijk te "trainen"...

Nou ik weet van dat soort kunde ook weinig. En ik kon het verhaal redelijk begrijpen. Je moet gewoon niet zo snel lezen. Was wel een beetje lang, en alinea's doen ook goed

hetisik jij altijd met je lulkoek verhalen, iemand vraagt of een geinverteerd stofkapje iets afdoet, en jij komt met een half overgeschreven binas
Wahah, die gast heeft lol! Ik was vroeger net als hetisik, altijd hele lange verhalen, maar het kwam er nooit overtuigend uit te veel ondebegrijpelijke woorden, kromme zinnen, geen logische opbouw. En dat kwam altijd omdat ik vond dat ik gelijk had, en dat wilde ik ze laten weten! en snel ook. Zo snel dat de hele post erdoor leed.
Ik hield toen ook nooit rekening met de niet-kennis van velen. Vond het altijd nogal raar dat ze iets niet wisten, en als ze weer met een vraag aankomen vond ik dat duf. Heb nu een beetje leren respecteren dat mensen een hoop dingen gewoon niet begrijpen omdat ze gewoon weinig ervaring op dat gebied hebben. Ik denk dat dat begrip/respect met de jaren komt, maar hetisik is ook nog geen 30 ofzo geloof ik.