Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh v155, HW P1, ☀️2,7kWp
Dit probleem treed trouwens ook op bij mijn andere pc (Abit BX6v2, P3-750@840, Maxi Xentor TNT2, 128Mb Mem). OS = Windows 98se. Niemand enig idee???
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh v155, HW P1, ☀️2,7kWp
Verwijderd
Gerbuik je de zelfde printer drivers op de twee pc's? Lijkt me een driver probleem. Heb je drivers voor een vergelijkbare printer? Probeer anders eens postscript.
S6
S6
Ik heb de laatste drivers van Hp (versie 3.zoveel) ook al eens geprobeerd, dat loste niets op! De drivers die ik nu gebruik zijn gewoon de op cd bijgeleverde drivers.
Het gekke is dat afdrukken op iedere andere soort dan "normaal papier" niet lukt met Photoshop 6 of Elements, maar via Iview [een simpel, zeer klein (<1Mb) maar handig progje] lukt dit wel goed.
Mijn huidige PC heb ik pas gebouwd, is dus "schoon", en zou daarom volgens mij toch gewoon moeten werken?
Nog een aanvullende info; ik heb de printer gewoon parallel aangesloten (ECP), niet via USB.
Ik heb al op de site van Adobe zitten zoeken naar dit probleem, maar ik heb niets kunnen vinden.
Het gekke is dat afdrukken op iedere andere soort dan "normaal papier" niet lukt met Photoshop 6 of Elements, maar via Iview [een simpel, zeer klein (<1Mb) maar handig progje] lukt dit wel goed.
Mijn huidige PC heb ik pas gebouwd, is dus "schoon", en zou daarom volgens mij toch gewoon moeten werken?
Nog een aanvullende info; ik heb de printer gewoon parallel aangesloten (ECP), niet via USB.
Ik heb al op de site van Adobe zitten zoeken naar dit probleem, maar ik heb niets kunnen vinden.
Heeft nou niemand een idee hierover????
Vreemd, ik ben de enige die dit probleem heeft!!!
Verwijderd
Heb hetzelfde probleem bij mijn zus ... 959C (zelfde driver). De HP drivers geïnstalleerd en deze loopt nu om de haverklap vast (voorheen zero problemen!)
Heb zelf een Photosmart 1218 en deze heeft soms ook dezelfde narigheid.
Ik vermoed dat het wel degelijk in de drivers zit (Laatste drivers van HP zijn wel ietsje beter).
Heb nog geen echt tevredenstellende oplossing kunnen vinden.

Patrick
Heb zelf een Photosmart 1218 en deze heeft soms ook dezelfde narigheid.
Ik vermoed dat het wel degelijk in de drivers zit (Laatste drivers van HP zijn wel ietsje beter).
Heb nog geen echt tevredenstellende oplossing kunnen vinden.
Patrick
Wij bouwen zelf progjes e.d. HP printers geven constant dat soort fouten bij klanten van ons, vooral de usb C versies.
HP houdt zich n.l. niet helemaal aan de WIN standaard commands voor printen
Een oplossing is om een driver van een vergelijkbaar ouder model te nemen (het liefst 100 nummers, dus 500 600 e.d.)
Maarja aangezien je grafisch wilt printen is het geen oplossing voor je..
HP houdt zich n.l. niet helemaal aan de WIN standaard commands voor printen
Een oplossing is om een driver van een vergelijkbaar ouder model te nemen (het liefst 100 nummers, dus 500 600 e.d.)
Maarja aangezien je grafisch wilt printen is het geen oplossing voor je..
Heb net nog een poging gedaan door de printer USB aan te sluiten i.p.v. Parallel. Eerst de software gedeinstalleerd, daarna opnieuw geinstalleerd, maar dan voor USB... (driver 2.3)
Maakt allemaal niets uit, USB of Parallel, bij Photoshop 6 en PS Elements loopt ie vast als ik het papiersoort verander!! Nu kan ik wel oude drivers van b.v. de HP600 ofzo gaan uitproberen, maar dat lijkt mij geen oplossing, dan had ik net zo goed geen nieuwe printer hoeven kopen..
Maakt allemaal niets uit, USB of Parallel, bij Photoshop 6 en PS Elements loopt ie vast als ik het papiersoort verander!! Nu kan ik wel oude drivers van b.v. de HP600 ofzo gaan uitproberen, maar dat lijkt mij geen oplossing, dan had ik net zo goed geen nieuwe printer hoeven kopen..
Pagina: 1