Net de nieuwe detonator drivers van Nvidia geïnstalleerd en plots ben ik de Twin View capaciteiten van mijn Geforce2 MX (met TV-out) kwijt!!!
Weet iemand wat hier aan de hand is?
Chris
Weet iemand wat hier aan de hand is?
Chris
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd

Hartstikke leuk allemaal maar het tabblad 'device selection' zoals dat er bij jou uit ziet heb ik niet. Nu heb ik een tabblad 'Monitor' waarop geen TV-selectie meer mogelijk is. Je kunt weliswaar de monitor wijzigen en daar vond ik zowaar 'Television' tussen. Maar helaas dat bleek niet te werken..... Voorheen had ik prachtig twin view en kon ik de tv zo detecteren. Het tabblad zag er ongeveer hetzelfde uit als wat je laat zien.Op vrijdag 14 september 2001 19:58 schreef pvdfeer het volgende:
buro blad rechter muis toets
properties aanklikken
monitor 1 of 2 kiezen (2 motje nog activeren denk ik)
dan op monitor 2 staan properties aanklikken
en dan tablad device selection
[afbeelding]
suc6
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Je hebt gelijk: ik kan nu met de muis wel op de TV terechtkomen! Maar: hoe krijg ik nu mijn desktop op de TV?Op vrijdag 14 september 2001 23:55 schreef mikenl het volgende:
i.d.d. het is nu geen clone meer een extended desktop.
Probeer maar ff links of rechts met de muis erheen te gaan
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Had al geprobeert met WinDVD iets af te spelen op het extended bureaublad; helaas werkt het niet: zo gauw ik het scherm versleep wordt op het extended bureaublad het window zwart. Ook wanneer ik WinDVD opstart vanaf het extended bureaublad opstart werkt het niet: dan draait WinDVD de film af op de computermonitor.Op zaterdag 15 september 2001 11:22 schreef mikenl het volgende:
Je kan wel de mediaplayer (of wat je gebruikt ) naar de tv slepen en dan maximaliseren.
Ik weet wel dat het niet ideaal is maar je kan tenminste een filmpje kijken !
edit:
Ik denk trouwens niet dat je er weer een clone van kan maken met deze drivers, simpelweg omdat het tabblad hiervoor mist.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd