Toon posts:

Twin view kwijt na installeren nieuwe detonator?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net de nieuwe detonator drivers van Nvidia geïnstalleerd en plots ben ik de Twin View capaciteiten van mijn Geforce2 MX (met TV-out) kwijt!!!
Weet iemand wat hier aan de hand is?

Chris

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Ja, die zijn meen ik alleen ingebouwd in de standaard drivers... Brak, maar ja, als je het niet gebruikt maakt het geen kont uit. :)

.... Ik weet het ook niet

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 09:17
ik heb net gisteren de nieuwe detonators geinstalleerd onder WinXP, en de twinview is bij mij nog steeds aanwezig. Ik heb het hier dus over de 21.81 detonators.

Mijn Firewizzie

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg ik de TV-out weer aan het werk zonder de Twin View?

Of hoe krijg ik de Twin View weer terug?

Chris

Verwijderd

buro blad rechter muis toets
properties aanklikken
monitor 1 of 2 kiezen (2 motje nog activeren denk ik)
dan op monitor 2 staan properties aanklikken
en dan tablad device selection

Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.lycos.nl/pvdfeer/gifs/tvout.jpg

suc6

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 september 2001 19:58 schreef pvdfeer het volgende:
buro blad rechter muis toets
properties aanklikken
monitor 1 of 2 kiezen (2 motje nog activeren denk ik)
dan op monitor 2 staan properties aanklikken
en dan tablad device selection

[afbeelding]

suc6
Hartstikke leuk allemaal maar het tabblad 'device selection' zoals dat er bij jou uit ziet heb ik niet. Nu heb ik een tabblad 'Monitor' waarop geen TV-selectie meer mogelijk is. Je kunt weliswaar de monitor wijzigen en daar vond ik zowaar 'Television' tussen. Maar helaas dat bleek niet te werken..... Voorheen had ik prachtig twin view en kon ik de tv zo detecteren. Het tabblad zag er ongeveer hetzelfde uit als wat je laat zien.

Wie weet hier wel de oplossing????

Chris

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu toch wat voor elkaar gekregen. Kreeg na meerdere keren frutselen met de 'television' op monitor 2 plots de melding dat nieuwe hardware was gedetecteerd....
Heb nu plots beeld op de TV maar dit is alleen de achtergrond van mijn bureaublad. De pictogrammen krijg ik niet te zien. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Wie kent dit?

Chris

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

i.d.d. het is nu geen clone meer een extended desktop.
Probeer maar ff links of rechts met de muis erheen te gaan

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 14 september 2001 23:55 schreef mikenl het volgende:
i.d.d. het is nu geen clone meer een extended desktop.
Probeer maar ff links of rechts met de muis erheen te gaan
Je hebt gelijk: ik kan nu met de muis wel op de TV terechtkomen! Maar: hoe krijg ik nu mijn desktop op de TV?
Ik kan nu weliswaar van alles naar de desktop slepen, maar wanneer ik een film draai komt deze automatisch op mijn computermonitor; deze krijg ik niet afgespeeld op de TV.
Hoe krijg ik dit opgelost?

Chris

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Je kan wel de mediaplayer (of wat je gebruikt ) naar de tv slepen en dan maximaliseren.
Ik weet wel dat het niet ideaal is maar je kan tenminste een filmpje kijken !
edit:
Ik denk trouwens niet dat je er weer een clone van kan maken met deze drivers, simpelweg omdat het tabblad hiervoor mist.

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 september 2001 11:22 schreef mikenl het volgende:
Je kan wel de mediaplayer (of wat je gebruikt ) naar de tv slepen en dan maximaliseren.
Ik weet wel dat het niet ideaal is maar je kan tenminste een filmpje kijken !
edit:
Ik denk trouwens niet dat je er weer een clone van kan maken met deze drivers, simpelweg omdat het tabblad hiervoor mist.
Had al geprobeert met WinDVD iets af te spelen op het extended bureaublad; helaas werkt het niet: zo gauw ik het scherm versleep wordt op het extended bureaublad het window zwart. Ook wanneer ik WinDVD opstart vanaf het extended bureaublad opstart werkt het niet: dan draait WinDVD de film af op de computermonitor.
Ik hoop toch nog een oplossing ergens te vinden. Kan ik niet dat deel van de driver dat TwinView herbergt proberen te installeren?

Chris

Verwijderd

zo'n twin view ding van nvidia had bij mij heel WAZIG beeld.. niets was bijna meer te lezen en alles was heel wazig.. ik heb heb maar omgeruild :)

Verwijderd

mischien nog iets kan je niet bij je hoofd monitor aangeven dat deze naar TV verwijst?

dit kon in voorgaande nvidia drivers wel

suc6

anders even zoeken naar tvtool

Verwijderd

Dit probleem had ik ook al bij de detonator 3 drivers.
Mijn standaard drivers werken ook, alleen in quake 3 haal ik zo'n lage FPS (voor mijn systeem dan)... rond de 70.
(wel met alles aan op z'n hoogst en vertex lighting ipv lightmap en op een resolutie van 1024*768*32)

dus ik dacht, laat ik de nieuwste detonators eens gaan gebruiken.
(detonator 4 -> 21.81 voor win2k / xp)

alles goed en wel, ik moet rebooten, (wanneer niet als je iets installed...?).
Na het rebooten, wil ik even mijn normale instellingen terug zetten (1024*768*32) en ik loop even alle tabbladen na, want bij de detonator 3 drivers kreeg ik m'n twinview tabblad ook al niet te zien.

dus ik met al mijn hoop gaan kijken, krijg ik hetzelfde te zien, maar ik krijg het tabblad dus ook niet te zien, het is afgeschermd :(

hier et plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~parema/nvidia.jpg

iemand een idee?

hier zijn mijn system specs:

Athlon 1400, Epox 8KHA, 512MB DDR, Geforce 2 mx-400 64MB DDR, Sound Blaster Live, Win2000

bij voorbaat dank

Edit: url naar plaatje, ik weet, tis laat :P
Pagina: 1