AAAAAAAAAAAAARGH! Ze stellen alles ook uit tegenwoordig! Waarom nou weer zaterdag! Heeft het iets met de aanslagen te maken ofzo, of zouden ze een stel servers neerzetten om al het verkeer te kunnen regelen?
Mij lijkt dat je op een dag van rouw geen 3D shooter gaat uitbrengen (ook al is het een demo)
Inderdaad.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
omg doe niet zo zielig..
het is 1 dagje uitgesteld hoor, en ze beginnen te miepen.
sjees..
sjees..
Ja idd, het is maar een spel, er zijn veel ergere dingen in de wereldOp vrijdag 14 september 2001 03:20 schreef RelaXXinG het volgende:
omg doe niet zo zielig..
sjees..
Verwijderd
Hmm ze hadden het natuurlijk ook een dag eerder kunnen uitbrengen. 
naja shit happens, dan maar zaterdag downloaden
naja shit happens, dan maar zaterdag downloaden
Dat is wel zo, maar het gaat om het principe. Alles wordt tegenwoordig uitgesteld. Deadlines betekenen niks meer in de games wereld. Dat is toch een slechte zaak of niet?Op vrijdag 14 september 2001 07:14 schreef Lampie het volgende:
[..]
Ja idd, het is maar een spel, er zijn veel ergere dingen in de wereld
zie duke4
Maar ik hoop dat je wel begrijpt dat ze nu niet zo'n shooter uitbrengen. 1 dagje....en dan praten we ook alleen nog maar over de demo!Op vrijdag 14 september 2001 09:22 schreef daFubar het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar het gaat om het principe. Alles wordt tegenwoordig uitgesteld. Deadlines betekenen niks meer in de games wereld. Dat is toch een slechte zaak of niet?
zie duke4
Money for nothin' and your chicks for free
ja inderdaad. we hebben het over 1 nachtje slapen jongens! wake up!Op vrijdag 14 september 2001 09:27 schreef DeeJee het volgende:
[..]
Maar ik hoop dat je wel begrijpt dat ze nu niet zo'n shooter uitbrengen. 1 dagje....en dan praten we ook alleen nog maar over de demo!
okee okee, jullie hebben wel gelijk. het is maar een demo.
maar de ramp blijft erg of het nou vandaag of morgen aan mij gevraagd word.
Ja ok, maar om een demo van de remake van de stamvader der 'geweldadige spellen' nou op 'wereld-rouw-dag' vrij te geven gaat me wat ver.Op vrijdag 14 september 2001 09:48 schreef daFubar het volgende:
Dus het een slechte zaak dat spelletjes hun deadline soms niet halen?Op vrijdag 14 september 2001 09:22 schreef daFubar het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar het gaat om het principe. Alles wordt tegenwoordig uitgesteld. Deadlines betekenen niks meer in de games wereld. Dat is toch een slechte zaak of niet?
zie duke4
man in wat voor schelp leef jij?
sjeej sommige lui snappen kennelijk niet dat de games wereld helemaal geen deadlines heeft.
Bedrijfen hebben interne deadlines (waar wij nix aan hebben)
en verwachte tijden van uitgaven(het uitbrengen van een demo of full version, maar die kunnen om wat voor redenen dan uitgesteld of versneld worden.
Wees blij dat de meeste bedrijven die data laten weten aan ons, want alleen maar 5 jaar horen when it's done is ook niet leuk
dus get a life van 1 nachtje ga je echt niet dood.
en idd ook imho vindt ik t niet echt gepast om vandaag die demo uit te laten komen.
Dus mensen heb geduld en gij zult beloond worden met de vetste demo van dit moment
Bedrijfen hebben interne deadlines (waar wij nix aan hebben)
en verwachte tijden van uitgaven(het uitbrengen van een demo of full version, maar die kunnen om wat voor redenen dan uitgesteld of versneld worden.
Wees blij dat de meeste bedrijven die data laten weten aan ons, want alleen maar 5 jaar horen when it's done is ook niet leuk
dus get a life van 1 nachtje ga je echt niet dood.
en idd ook imho vindt ik t niet echt gepast om vandaag die demo uit te laten komen.
Dus mensen heb geduld en gij zult beloond worden met de vetste demo van dit moment
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Ik vind het nog heel wat dat ze de demo nog uitbrengen, door al deze ellende kan ik me voorstellen dat er een aantal mensen hier dedenkingen bij hebben.
De zgn geweldadige spellen lijden hier natuurlijk ook onder het is voor bep bedrijven niet makkelijk om te beslissen in deze tijden om bep. spellen nog uit te brengen.
De zgn geweldadige spellen lijden hier natuurlijk ook onder het is voor bep bedrijven niet makkelijk om te beslissen in deze tijden om bep. spellen nog uit te brengen.
Niet op voorraad.
Verwijderd
Wat post jij ongelovelijk nutteloos zeg, begint me nu echt op te vallen, sorry hoor...Op vrijdag 14 september 2001 15:50 schreef WouteRF het volgende:
lijkt me ook wel leuke game..
Hmm ik had waarschijnlijk niet eens aan de crash gedacht... ik breng nl niet alles wat ik doe in relatie tot die ramp.
nou mensen, NU is het zaterdag... denk dat jullie nu al flink gaan lopen downen! was het dan zo'n op offering??? jeeezzz... get a life...
We've got that ring of confidence
Nergens, mijn opmerking was pure sarcasmeOp zaterdag 15 september 2001 00:20 schreef narfpower het volgende:
waar is die nu te downloaden dan?
Verwijderd
Hij zal wel om 1 uur amerikaanse tijd gereleased worden. Dus voor ons waarschijnlijk vanavond.
Mijne was gisteren al op 
kun je nagaan hoe ik lijd
kun je nagaan hoe ik lijd
hmmz. er is ook nog nergens nieuws dat ie vanavond uitkomt ofzo. of zoek ik weer verkeerd
Verwijderd
dacht ik ook eerst, moet je location ofzo (aan de linkerkant) veranderen van LAN naar internet
Verwijderd
Dan krijg ik nog steeds geen lijst met servers?Op zondag 16 september 2001 02:31 schreef spoooky het volgende:
dacht ik ook eerst, moet je location ofzo (aan de linkerkant) veranderen van LAN naar internet
sjezes, al die fucking server laggen as hell..
iemand zin in een "private sessie"?
iemand zin in een "private sessie"?
Pagina: 1