[NWOS] "Airline Jokes :-)" dicht?

Pagina: 1
Acties:

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

deadinspace

The what goes where now?

Topicstarter
[topic=224299/1/25]

Ik snap dat deze topictitel aan de WTC-ramp doet denken, en dat dit een gevoelig onderwerp is, maar dit is een topic met (voor NWOSsers iig) leuke grapjes/verhaaltjes die totaal niks met de WTC-ramp te maken hebben.

Ik vind het niet nodig om dit topic te sluiten.
Als de topictitel zo gevoelig ligt, is het imho veel verstandiger om die te wijzigen dan om het topic op slot te doen.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:12

Arno

PF5A

Op vrijdag 14 september 2001 00:44 schreef deadinspace het volgende:
Ik snap dat deze topictitel aan de WTC-ramp doet denken, en dat dit een gevoelig onderwerp is, maar dit is een topic met (voor NWOSsers iig) leuke grapjes/verhaaltjes die totaal niks met de WTC-ramp te maken hebben.
Dat het nix met de WTC ramp heeft te maken, heb je gelijk in... alleen ben ik bang dat als deze openblijft dat de kinders die het niet laten kunnen een draad als deze gaan misbruiken om zooi te posten... hij kan IMO later gewoon weer open :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• deadinspace
  • Nu online

deadinspace

The what goes where now?

Topicstarter
Op vrijdag 14 september 2001 00:50 schreef Traag het volgende:
alleen ben ik bang dat als deze openblijft dat de kinders die het niet laten kunnen een draad als deze gaan misbruiken om zooi te posten
Dat had op zich ook voorkomen kunnen worden door hem te renamen, maar goed.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Juist, ik vind het ook niet nodig dat ie dicht is... 't is mijn forum ;)
Hij's weer open, met andere titel, dat wel.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• SWINX
  • Laatst online: 23-07 18:19
Jotti, je berichtje dat je die topic weer geopent hebt is twee keer aangekomen in die thread...

Tis maar dat je 't weet... :)

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mjah, ik was eraan gewend dat topix de post niet submitte bij het editen van de topictitel, dat doet ie nu dus sinds 1.3.0 wel... weggehaald, thanks voor je oplettendheid :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1